Skravletråd Mars!

Hei og hopp! Da er vi på vei hjem igjen. Håper huset står etter at kællen har vært alene i halvannen uke :P
Velkommen tilbake hvor har du vært?

Sto huset slik du levnet DET?

Mini har akkurat sovnet, tydelig det tar på å være på farten samt kun ha tid til å sove 1 times tid ila formiddagen. Prøvde å legge han i sengen slik at han kunne forhåpentligvis kunne sovne der (lever ennå i håpet). Sto med verdens trøtteste dådyrøyne og strakte armene mot meg og ville i armene mine❤. Mammahjertet kunne selvsagt ikke nekte han det så den som satt og koste i armkroken min og sovnet der var mini.

Mini har akkurat sovnet, tydelig det tar på å være på farten samt kun ha tid til å sove 1 times tid ila formiddagen. Prøvde å legge han i sengen slik at han kunne forhåpentligvis kunne sovne der (lever ennå i håpet). Sto med verdens trøtteste dådyrøyne og strakte armene mot meg og ville i armene mine❤. Mammahjertet kunne selvsagt ikke nekte han det så den som satt og koste i armkroken min og sovnet der var mini.
Fin avslutning på dagen det

Ja, sov natten gjennom for første gang når hun var 6 uker. Har hendt hun har sovet lenge om morran. Men jo eldre hun har blitt, tidligere har hun stått opp. ;)
Men heldigvis sovet godt om natta hele veien.
Så godt hun har det :) her sov hun vel første natta gjennom som nærmeste 6 mnd. Det var mildt sagt utrolig :p

Back
Topp