Vi hadde kokt torsk, potet, revet gulrot og smeltet smør.
Hvordan var bursdagsfeiringen?
Ble det kinesisk? Hva bestilte du?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi hadde kokt torsk, potet, revet gulrot og smeltet smør.
God morgenGod morgen. Her har mini knekket koden for å skru på lyset på rommet og da er det veldig kult å skru det på og av
![]()
Det ble bra. Var buffé, så var litt forskjelligHvordan var bursdagsfeiringen?
Ble det kinesisk? Hva bestilte du?
God morgenGod morgen damer =)
Hvordan har natten vært? Sovet godt?
Hvordan ser deres dag ut i dag? Noen som skal noe spennende?
Forresten, GRATULERER så mye med kvinnedagen<3
Jeg skal ikke drikke kaffe igjen på mange måneder. Drakk en kopp i går og tydelig at lillemor reagererIkke i det hele tatt!!![]()
*gjesp*
God morgenGod morgen.
Sitter på badet med en sprellende baby på gulvet og prøver å finne ut hva jeg skal smøre med og hvilken bleie jeg skal ta på henne.
Typisk eksem er det ikke lenger etter ei uke med hydrokortison, men bra er hun ikke, rød er hun. Ei uke er max med kortison sånn reseptfritt (og egentlig ikke uten samråd med lege på de under to år, jeg har gjort det i samråd med helsesøster...)
Vi bruker jo tøybleier og jeg har ikke blitt klok på om det er noe med det hun reagerer på. Har ikke nok bleier som fungerer, for mange av de vi hadde fra de eldste er utslitt, det meste av de gode løsningene til natt er hun for liten for enda, jeg er lei, lei, lei av å ikke få dette til, det var aldri så vanskelig med de andre!
God morgenHåper det blir lur på oss begge snart. Trøtt etter at hun våkna halv 6.
Og 8 mnd kontroll idag![]()
Uff da?!Trøtt i dag så du.. Gjesp![]()
Sov godtNei damer, tar meg en liten lur .. Snuppa sover, jeg har fått i meg kaffe..likevel lukker øya seg hele tiden.. Tror jeg trenger søvn..
He he klart der er kultGod morgen. Her har mini knekket koden for å skru på lyset på rommet og da er det veldig kult å skru det på og av
![]()
God morgengod morgenvakker morgen her i Sandnes, sol og varmegrader
![]()
Velkommen i gjengenTrøtt i dag så du.. Gjesp![]()
En. . God morgen hva har skjedd i natt?God morgen
Møkka natt!
ja det skal jegGod morgen
Så deilig, nyt dagen!
Du ogsåGod morgen jenter
Håper alle får en super dag!