Så sprek du erGod kveldakkurat kommet hjem fra løpetur
![]()
Er det ikke vanskelig å løpe på dette føret??
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så sprek du erGod kveldakkurat kommet hjem fra løpetur
![]()
Haha, regner med du svarte neiHaha veldig! Måtte legge ved navnet til foreldrene minedet måtte man ikke da samboer var der for 2-3 år siden
Så har jeg svart på det klassiske "er du terrorist" spm![]()
Håper dere har koset dere masse sammenInnom.
Mamma kom på besøk i dag og skal overnatte til i morgen.
Overrasket vesla i bhg og da var det ei som ble kjempe glad.![]()
Så koselig med besøkInnom.
Mamma kom på besøk i dag og skal overnatte til i morgen.
Overrasket vesla i bhg og da var det ei som ble kjempe glad.![]()
Måttr gi opp. Satser heller på hun tar flaskenHåper du for i frokosten sånn ettervært
En del av bhg hverdagen innimellom dessverre.God kveldble litt sent idag
frøkna helt gira etter bhg så sovnet ikke før 21:45 idag :O
Hun fikk gjennomgå av en gutt i bhg idag ... Herregud! Prøvde å sette seg på hun, lugget og dyttet henne![]()
Absolutt ingenting tingelingHva skjer a jenter ?
I kjelleren kanskje?Har 10 kilo hundemat jeg skal få plass til. Men hvor..
Huff da håper du fikk sove litt i nattAlt annet en tid til å skravle
Det blir bedre! Fikk malt 1 strøket på soverommene til barna i dag og er veldig fornøyd. Nå er jeg så gåen i bekkenet at jeg er usikker på om at jeg får sove pga smerter :/
God bedring til degVeldig digg men går å legger meg igjen formen er ikke bra
Ikke i magen håper jegHar 10 kilo hundemat jeg skal få plass til. Men hvor..
God morgenGod morgen jenter . Ligger og koser meg i sengen mens lille L spiser i søvne![]()
Håper jeg ogsåÆsj, håper de klarer å holde hverandre i sjakk. ..
Flink du erAlt annet en tid til å skravle
Det blir bedre! Fikk malt 1 strøket på soverommene til barna i dag og er veldig fornøyd. Nå er jeg så gåen i bekkenet at jeg er usikker på om at jeg får sove pga smerter :/
God morgenGod morgen jenter . Ligger og koser meg i sengen mens lille L spiser i søvne![]()
Stakkar lille prinsessa!! Er dette første gang det har vært en situasjon med denne gutten eller?Samme herså hun var lei seg når jeg kom og tror det er grunnen til at hun sovnet sent :/ skulle vært litt sånn barnslig vi og
men han fikk nok tilsnakk og fortsetter det tar de det opp så føler det følger med. Han er en Julius og spesielt mot jentene... Oi såpass ja må ha vært litt nervepirrende
![]()
Hva skjer a jenter ?
Har 10 kilo hundemat jeg skal få plass til. Men hvor..
Måttr gi opp. Satser heller på hun tar flasken
Spennende med kontrollHåper det blir lur på oss begge snart. Trøtt etter at hun våkna halv 6.
Og 8 mnd kontroll idag![]()
Vi hadde kokt torsk, potet, revet gulrot og smeltet smør.Hva ble det til middag? trenger inspirasjon![]()