Skravletråd Mars!

God aften :) hva lurt har dere gjort på i dag da?

Jeg har vært hos ørelege med ene gutten min. Er så utrolig kjekt å gå til den legen :P herlige mennesker ❤️ guttungen begynte å mase om at han var sulten mens vi satt å ventet, ble en stund å vente, og da kom en av disse flotte damene plutselig ut fra kjøkkenet med frukt til gutten min :D satt helt på gråten av takknemlighet ❤️❤️❤️
God kveld:D
Så utrolig hyggelig gjort! Bra du er fornøyd med legen❤️

God kveld:D
Så utrolig hyggelig gjort! Bra du er fornøyd med legen❤️
Ja, både legen og damene som jobber der er helt fantastisk ❤️ og ikke minst tålmodig med barn med ekstra utfordringer ;) husker ene gangen begynte guttungen å trykke på apparater og knapper osv. Legen sa bare at han glemte å sjekke noen knapper *flirer*
Godt for en mor som ellers synes slike situasjoner er vanskelig :P

Ja veldig koselig :)

Er det influensaen som har tatt dere?
Nja. Frøkna var fullpakka av feber og produserer snørr og slim tilsvarende en hel barnehage. Så noe tok henne. Men febern er borte. Bare snørret igjen:)

Nja. Frøkna var fullpakka av feber og produserer snørr og slim tilsvarende en hel barnehage. Så noe tok henne. Men febern er borte. Bare snørret igjen:)
Bra feberen er gått over da :) er ikke kjekt når de små har feber!

Bra feberen er gått over da :) er ikke kjekt når de små har feber!
Ja :)heldigvis.

Liker ikke når jenta mi er dårlig :( hun har ikke særlig høy kroppstemp fra før. Bikler hun 37 er hun feber syk, og ved 37.5 utslått. Og hun gikk med 38.5 :/

Ja :)heldigvis.

Liker ikke når jenta mi er dårlig :( hun har ikke særlig høy kroppstemp fra før. Bikler hun 37 er hun feber syk, og ved 37.5 utslått. Og hun gikk med 38.5 :/
Oi! Kan nesten høres ut som den i influensaen som herja her. Kjempe høy feber et par dager, litt slapp i etterkant og så ferdig ( for alle UNTATT meg som holder på enda :P )

Oi! Kan nesten høres ut som den i influensaen som herja her. Kjempe høy feber et par dager, litt slapp i etterkant og så ferdig ( for alle UNTATT meg som holder på enda :P )
Ja. Tror nesten der kan ha vært det. Ingenting som tok på feberen heller. Paraceten hjalp litt etterhvert. Stakkars var gloheit :/ uff, skikkelig dårli enda?

Jeg har vært hos ørelege med ene gutten min. Er så utrolig kjekt å gå til den legen :P herlige mennesker ❤️ guttungen begynte å mase om at han var sulten mens vi satt å ventet, ble en stund å vente, og da kom en av disse flotte damene plutselig ut fra kjøkkenet med frukt til gutten min :D satt helt på gråten av takknemlighet ❤️❤️❤️

Så utrolig snilt ❤️

Her har vi hatt kosetid med familien. Spist middag og laga oss eggedosis til dessert..

Nå sover ungene og jeg skal strikke tomler og hive vottene i vaskemaskina. Spent på om jeg får til å tove disse :p Marius votter

Så utrolig snilt ❤️

Her har vi hatt kosetid med familien. Spist middag og laga oss eggedosis til dessert..

Nå sover ungene og jeg skal strikke tomler og hive vottene i vaskemaskina. Spent på om jeg får til å tove disse :p Marius votter
Flink du!! Jeg kan strikke, men hodet mitt klarer aldri å følge mønster med mindre jeg lager mønsteret selv :P

Ja, både legen og damene som jobber der er helt fantastisk ❤️ og ikke minst tålmodig med barn med ekstra utfordringer ;) husker ene gangen begynte guttungen å trykke på apparater og knapper osv. Legen sa bare at han glemte å sjekke noen knapper *flirer*
Godt for en mor som ellers synes slike situasjoner er vanskelig :P
Herlig med slike mennesker som er menneskelige og tar hensyn❤️

River i mammahjertet. Mini skulle absolutt ikke sovne som vanlig, bare herje rundt i sengen. Uansett hva vi gjorde skulle han ikke legge seg ned og hylte om vi prøvde. Endte med at han satt overtrøtt og hylte i armene mine og strittet i mot og skulle ikke sove. Sovnet til slutt. Hadde det ikke vært for at han våkner mellom 6 og 7 om morgenen uansett når han sovnet så skulle han gjerne fått styrt på men jeg får svi med en sutrete unge i morgen hvis han sovner for sent og han våkner i 6-7 tiden. Og får også en skikkelig dårlig natt begge 2. At han ikke kan sove litt lenger enn til 7 hvis han sovner senere forstår jeg ikke.

Jeg har vært på jobb, ble oppringt i morges med spørsmål om ekstravakt:-). Kom hjem og gikk på tur med mini. Så var det den vanlige kampen med å få han til å sovne hvor han selvsagt bikket det å bli overtrøtt for han heller skulle herje rundt enn å legge seg ned å sovne når han var så utrolig trøtt

Jeg har vært på jobb, ble oppringt i morges med spørsmål om ekstravakt:-). Kom hjem og gikk på tur med mini. Så var det den vanlige kampen med å få han til å sovne hvor han selvsagt bikket det å bli overtrøtt for han heller skulle herje rundt enn å legge seg ned å sovne når han var så utrolig trøtt
Overtrøtte barn er en tålmodighetstest!!!!! ;)

Back
Topp