Skravletråd Mars!

Synes det ja. Sms om man ikke orker telefon, bare en kort "jeg er syk, tar kontakt senere" i det minste.

Nå glir dåp med bunad ut mellom fingrene våre. Får han den i det minste til 17. Mai?
Krysser alt jeg har for det:)

*dobbel-post*
(Telefonen min hengte seg opp)

God "morgen" :)
I går kveld ble jeg sittende og strikke,derfor ble det ikke noe skravling .

planer for dagen?

Jeg fikk heller ikke skravla noe særlig.. Tuppa var ikke i særlig godt humør.. :/
I dag har jeg avlyst alle planer da formen ikk er noe særlig..

Dine da?

Jeg fikk heller ikke skravla noe særlig.. Tuppa var ikke i særlig godt humør.. :/
I dag har jeg avlyst alle planer da formen ikk er noe særlig..

Dine da?
Så kjedelig :( god bedring.
Jeg skal snart på gravid massasje, også skal jeg en tur inn jobb å hilse på, ellers så er det husarbeid og maling i kveld :)

Så kjedelig :( god bedring.
Jeg skal snart på gravid massasje, også skal jeg en tur inn jobb å hilse på, ellers så er det husarbeid og maling i kveld :)

Takk❤️
Gravid massasje høres ekstrem deilig ut!! ;)
Hvilket rom skal du male? :D Pusser dere opp?

Så bra å høre at feberen er borte ❤️

Hun her er også veldig kresen med tanke på soveplass.. Som regel kun mine armer som er bra nok.. Føler armene mine har strekt seg noen meter... :P gleder meg til hun begynner å sove i bedside cribben som står ubrukt ved siden av sengen min :rolleyes:
Jaa. Helt annen jente nå :)

Haha, kjenner den følelsen :p mendet går seg til. Jeg lover ;) snart er hun i criben ;)

God "morgen" :)
I går kveld ble jeg sittende og strikke,derfor ble det ikke noe skravling .

planer for dagen?
Hva har du strikket på? Jeg forsøkte å strikke babysokker. Men fant aldri oppskrift jeg likte og alt ble bare for smått :p

Back
Topp