Skravletråd Mars!

Fikk ikke qouta deg på innlegget ditt!

Men morgen! Natta har faktisk vært utrolig! Jenta sov i egen seng til 5 i morges og igjen rett av i armene våre til halv 7. Kan virkelig ikke klage :) det er en natt av de virkelig sjeldne:) enn du?

Idag har vi ikke såp mye planlagt. Bli friske begge to og kose oss hjemme :)

Fikk ikke qouta deg på innlegget ditt!

Men morgen! Natta har faktisk vært utrolig! Jenta sov i egen seng til 5 i morges og igjen rett av i armene våre til halv 7. Kan virkelig ikke klage :) det er en natt av de virkelig sjeldne:) enn du?

Idag har vi ikke såp mye planlagt. Bli friske begge to og kose oss hjemme :)

Er det ikke bare fantastisk når de små har sånne "gode" netter!!? Jeg lever virkelig lenge på de nettene vi sover godt her i hus :D

Vi blir nok å kose oss hjemme idag vi også!! Været er ikke noe særlig ute.. Det snør og blåser noe voldsomt.. Vi er ikke i toppform.. Begynner å bli forkjøla, så vi blir nok inne i dag..

Er det noen av dere som kan hjelpe meg med en ting? Jeg har iPhone og ønsker å slå på så jeg får varsel når det skjer ting på forumet her. Hvordan gjøres dette?

Er det ikke bare fantastisk når de små har sånne "gode" netter!!? Jeg lever virkelig lenge på de nettene vi sover godt her i hus :D

Vi blir nok å kose oss hjemme idag vi også!! Været er ikke noe særlig ute.. Det snør og blåser noe voldsomt.. Vi er ikke i toppform.. Begynner å bli forkjøla, så vi blir nok inne i dag..
Jaa :) det er slike netter jeg prøøver å huske når man går der søvnløs på andre uka på rad og føler ungen aldri sover :p

Hvordan er din med soving og sånt? :)

Uff. God bedring til dere begge ♡ her har helga vært ganske tøff. Søvnløs og jenta har vært fullpakka av feber og snørrete. Ikke noe godt :/ halsen min begynner æ bli bra igjen, heldigvis. Hatt kjempevondt når man svelger og sånt

Nåmmen, så søt du er!! Jeg skulle gjerne ha blitt med, men spørs nok om jeg får plass i det lille hjørnet du har ledig :P ;)

Nei du RonjaR, dette er første barnefri ferie på flere år!! Denne skal du og mannen din nyte helt alene :D ;)

Så greit at begge mødrene deres er i nærheten av barna mens dere drar :D
Dersom svigermoren din glemmer noe av den opplæringen du skal gi henne i dag, kan hun jo spørre moren din om hjelp ;) :D
Ja vi skal kose oss masse alene!!:D
Blir herlig for kropp og sjel;)
Håper virkelig min svigermor spør om hjelp...det er nemlig ikke hennes sterkeste side:P

Jaa :) det er slike netter jeg prøøver å huske når man går der søvnløs på andre uka på rad og føler ungen aldri sover :p

Hvordan er din med soving og sånt? :)

Uff. God bedring til dere begge ♡ her har helga vært ganske tøff. Søvnløs og jenta har vært fullpakka av feber og snørrete. Ikke noe godt :/ halsen min begynner æ bli bra igjen, heldigvis. Hatt kjempevondt når man svelger og sånt

Tusen takk❤️ Håper ikle forkjølelsen slår ut for fullt. Vi begge nyser og er snørrete. Jeg kjenner i tillegg at det stikker i halsen.. :/

Uff.. Høres ikke ut som dere har hatt en morsom helg.. Hvor gammel er frøkna di? Har feberen til jenta di gått ned eller? Håper dere får en fin og rolig uke! Masse god bedring til dere begge❤️

Min snuppelupp er 2,5 måned. Hun har kolikk og søvn har det ikke vært mye av her i gården.. Heldigvis har ting begynt å roe seg litt ned nå! *bank i bordet*.. :D Det varierer veldig hvor mye hun sover. Men har funnet ut at hun sover seg bedre gjennom magesmertene når jeg legger henne tidlig på kvelden og jeg ligger ved siden av henne gjennom kvelden/natten. :D

Ja vi skal kose oss masse alene!!:D
Blir herlig for kropp og sjel;)
Håper virkelig min svigermor spør om hjelp...det er nemlig ikke hennes sterkeste side:P

Hehe.. Det er ingens svigermors sterkeste side :P
Godt mammaen din er i nærheten og kan stikke innom ;)

Tusen takk❤️ Håper ikle forkjølelsen slår ut for fullt. Vi begge nyser og er snørrete. Jeg kjenner i tillegg at det stikker i halsen.. :/

Uff.. Høres ikke ut som dere har hatt en morsom helg.. Hvor gammel er frøkna di? Har feberen til jenta di gått ned eller? Håper dere får en fin og rolig uke! Masse god bedring til dere begge❤️

Min snuppelupp er 2,5 måned. Hun har kolikk og søvn har det ikke vært mye av her i gården.. Heldigvis har ting begynt å roe seg litt ned nå! *bank i bordet*.. :D Det varierer veldig hvor mye hun sover. Men har funnet ut at hun sover seg bedre gjennom magesmertene når jeg legger henne tidlig på kvelden og jeg ligger ved siden av henne gjennom kvelden/natten. :D
Holdt dere i ro og inne i varmen. Drikk masse ingefærte så går det sikkert bra ;) håper dere slipper unna den verste forkjølelsen :)

Hun ble 8 mnd på lørdag :) feberen er heldigvis borte. Den var ganske høy både fredag og litt lørdag, men paracet hjalp til slutt :) takk ❤

Åh. Jeg føler med deg! Mi hadde kolikk i litt over 3.5 måned :/ hun sov oppå oss de første 8 ukene. Eneste som funka. Så vi bodde på skift i sofaen mens den andre sov :p og jeg pumpa :p men ting roa seg til slutt :) søvnen sliter vi enda med da. Men hun er ei herlig jente :)

Fullt på halloween? Fin dag å føde på da :-). Var visst litt småtravelt på føden natt til nyttårsaften 2014 da jeg fødte også men ledig på hotellet ihvertfall :-)
Her var det fult på hotellet :p ja det var mange som fødte da hehe :)
Hvordan går det søta? Har kynnerne roet seg?
Takk som tenker på meg ❤️ var streng å lå i sengen i går. Tok litt husarbeid fikk kynnere så stoppet opp. Ikke hatt noe etter de, men nå er de tilbake. Tydeligvis kommer de etter jeg har vært aktiv. Skal på kontroll på sykehuset senere idag vennen :)

God morgen jenter. Ser at dere er godt i gang med mandagen:)

Back
Topp