Skravletråd Mars!

Haha da jeg løfta ut frøkna i går så lå det 3 smokker i bilstolen :o haha!
Haha herlig:-). Har funnet smokker i bilstolen jeg også og mini har sutret fordi han ikke finner dem igjen. Noen ganger når han er skikkelig umulig i bilen hyler han og hiver smokken bort

Skjønner at vi er heldige.

Hun sovner for det meste i bil. Men om så ikke, er det ingen sjangse for at jeg kan sitte baki med henne. Har evt søsken der da, det hjelper kanskje

Tre barneseter i bilen. Fullt.
Vi var heldige frem til han var rundt 3-4 måneder. Da sovnet han i bilen. Ikke sjans for det nå desverre:-/. Så alt må tilrettelegges for sovetidene hans. Nå kommer lillebror til sommeren og da blir det grusomt trangt baki hvis en av oss voksne og må sitte bak. Håper lillebror er god nok underholdning til at begge voksne kan sitte fremme hvis alle skal ut samtidig

Har dere sånn smokkesnor? Vi har det men hun drar smokken av snora :o haha!
Ja suttring er det også når jeg sitter bak :p skal helst sitte oppå mamma :p hvor gammel er din? Vi er i "mommy don't go" perioden. Det er helt ekstremt, kan ikke gå på kjøkkenet en gang :p
Vet jeg har liggende en plass, lurer på hvor den er blitt av:-/. Må kanskje skaffe flere. Her er han også en skikkelig mammadalt for tiden, han er 14 måneder. Men er nesten litt sjokkert for fra å kun godta å bli lagt av meg om kveldene og kose i armene mine så vil han heller sitte og kose i gubbens armer før han skal sove nå:-O. Så på kveldstid så er pappa best tydeligvis ihverfall når begge er hjemme og går inn og skal si god natt og få han til å sovne.

Ja. Skulle vært starta. Men får ikke tid. Er jo egentlig i permisjon.

Skal skrive innenfor markedsføring. Enn du?

Men da kan du jo vente noen måneder du da med god samvittighet ;)

Pedagogikk skal jeg skrive :)

Herregud jeg stekte salami på 190 grader i ovnen med rundstykkene jeg :p ble varmebehandlet mildt sagt haha!

Back
Topp