Ikke jeg heller. Ikke kastet ut en eneste gangMest sannsynlig. Ingen problem nå på dagtid
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikke jeg heller. Ikke kastet ut en eneste gangMest sannsynlig. Ingen problem nå på dagtid
stigendeÅåååh jeg gleder meeeg![]()
hvordan er formen din?
Hihi. Klart det er det du gjørEr jo nettopp det hun gjør![]()
Hihi. Klart det er det du gjørEr jo nettopp det hun gjør![]()
Wohoo. Ikke sant, ja??Genial plan!!![]()
Hihi. Kosefrøken altsåJa, har lekt litt med dukkene, men nå er hun ene på skolen og de andre i bhg. Så nå skulle vi vist kose,igjen![]()
![]()
Haha herligHaha da jeg løfta ut frøkna i går så lå det 3 smokker i bilstolenhaha!
Vi var heldige frem til han var rundt 3-4 måneder. Da sovnet han i bilen. Ikke sjans for det nå desverre:-/. Så alt må tilrettelegges for sovetidene hans. Nå kommer lillebror til sommeren og da blir det grusomt trangt baki hvis en av oss voksne og må sitte bak. Håper lillebror er god nok underholdning til at begge voksne kan sitte fremme hvis alle skal ut samtidigSkjønner at vi er heldige.
Hun sovner for det meste i bil. Men om så ikke, er det ingen sjangse for at jeg kan sitte baki med henne. Har evt søsken der da, det hjelper kanskje
Tre barneseter i bilen. Fullt.
Håper det gikk greitLegetime klokken 13. Greit å få det sjekket selv om jeg tenker det bare er et virus.
Altfor tidlig. Lurte inn en liten dupp før vi dro og nå sover han igjenDet var tidlig morgenkos dere på babysvømming
![]()
Heldigvis ikke noe her.Å jada veldig mye
Jeg nå holde meg unna deFår alltid så lyst til å bake når jeg leser i disse baketrådene![]()
Og du nådde 800 før det?Ha ha du tror det ja
På profilsiden dinKort innpå, hvor ser man egentlig hvor mange tråder en selv har starta ?
Oooh....er de fine i år?Name it festdrakter med tilbehør.
Så bra !Altfor tidlig. Lurte inn en liten dupp før vi dro og nå sover han igjen![]()
Vet jeg har liggende en plass, lurer på hvor den er blitt av:-/. Må kanskje skaffe flere. Her er han også en skikkelig mammadalt for tiden, han er 14 måneder. Men er nesten litt sjokkert for fra å kun godta å bli lagt av meg om kveldene og kose i armene mine så vil han heller sitte og kose i gubbens armer før han skal sove nå:-O. Så på kveldstid så er pappa best tydeligvis ihverfall når begge er hjemme og går inn og skal si god natt og få han til å sovne.Har dere sånn smokkesnor? Vi har det men hun drar smokken av snorahaha!
Ja suttring er det også når jeg sitter bakskal helst sitte oppå mamma
hvor gammel er din? Vi er i "mommy don't go" perioden. Det er helt ekstremt, kan ikke gå på kjøkkenet en gang
![]()
Hva maser hun om?Svigermor maser
Så nå tar jeg kvelden. ..
350 innlegg skravler i dag å det får være nok
Ja. Skulle vært starta. Men får ikke tid. Er jo egentlig i permisjon.
Skal skrive innenfor markedsføring. Enn du?