Noen som har sett den nye reklamen til krefforbundet? Tårevått for ei med mye hormoner i kroppen![]()
Den er nydelig, som alle reklamene fra de er
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Noen som har sett den nye reklamen til krefforbundet? Tårevått for ei med mye hormoner i kroppen![]()
Føler meg deg! Bare at jeg har ei frøkenbacheloroppgaven blir så veldig bortglemt
Ja,så flott. Jeg har en skikkelig forkjærlighet til "eldre" kjærestepar også daEr det den i kirka?
Absolutt,ble bare ekstra rørt over den der ♡Den er nydelig, som alle reklamene fra de er![]()
Mistenker det samme her. Sitter somregel bak jeg også men sitter av og til fremme da selen bak i gubbens bil er håpløs og kveler meg. Her også hyler han om smokk og leker havner utenfor hans rekkevidde. Han har perioder hvor han kaster vekk leker og smokk omtrent før vi har begynt å kjøre. Skikkelig kjedelig. Nytter ikke å stoppe og han det tilbake heller for han hiver det vekk igjen før vi har begynt å kjøre igjen. Ofte sutrer han når jeg sitter bak fordi han vil sitte på fanget mitt og ikke vil sitte i bilstolen.Her er det litt hyling hvis hun kjeder seg i bilen
Jeg sitter vanligvis bak med henne. Men vi prøvde i går at jeg satt forran. Det gikk bra intil leken og smokken falt mellom bilstolen og døra![]()
Er på vei nå, begynner 10.30 og garderobene er åpne 15 min førUff så kjipt..Når klokken er det dere skal dra?
Ja, den var veldig finJa,så flott. Jeg har en skikkelig forkjærlighet til "eldre" kjærestepar også da![]()
Absolutt,ble bare ekstra rørt over den der ♡
Hvordan er formen?
Haha da jeg løfta ut frøkna i går så lå det 3 smokker i bilstolenMistenker det samme her. Sitter somregel bak jeg også men sitter av og til fremme da selen bak i gubbens bil er håpløs og kveler meg. Her også hyler han om smokk og leker havner utenfor hans rekkevidde. Han har perioder hvor han kaster vekk leker og smokk omtrent før vi har begynt å kjøre. Skikkelig kjedelig. Nytter ikke å stoppe og han det tilbake heller for han hiver det vekk igjen før vi har begynt å kjøre igjen. Ofte sutrer han når jeg sitter bak fordi han vil sitte på fanget mitt og ikke vil sitte i bilstolen.
Mistenker det samme her. Sitter somregel bak jeg også men sitter av og til fremme da selen bak i gubbens bil er håpløs og kveler meg. Her også hyler han om smokk og leker havner utenfor hans rekkevidde. Han har perioder hvor han kaster vekk leker og smokk omtrent før vi har begynt å kjøre. Skikkelig kjedelig. Nytter ikke å stoppe og han det tilbake heller for han hiver det vekk igjen før vi har begynt å kjøre igjen. Ofte sutrer han når jeg sitter bak fordi han vil sitte på fanget mitt og ikke vil sitte i bilstolen.
Traff hormonella midt hjertetJa, den var veldig fin![]()
Her så kjeder hun seg baremen håper det blir bedre når vi har bytta til bilstol nr 2
![]()
på leting etter nytt?
Håper det går fint å på jobbFortsatt litt sår/øm, men prøver meg på jobb idagLei av å gå hjemme.
Hvordan går det med deg?
At hun har jaå kle på henne tar et kvarter. Samme med bleieskift. Ikke fordi det er så mye. Men for hun regelrett knør seg fra meg og såarker rundt og er helt i hundre. Samme under mating, flaske og fast føde. Hun er en skikkelig sprellaks rett og slett.
De andre i barselgruppa, spesielt naboen ble bare sittende å se på nesten gapende på hvor aktiv og sprellete hun er hele tiden![]()
Det var tidlig morgenGod morgen. Mini våknet halv 6 idag og ville over i vår seng. Håpet jeg skulle få han til å sove litt til men det skulle han da ikke. Blir interessant på babysvømming idag hvis jeg ikke klarer å få han til å sove litt før vi drar
Gleder meg til det er min turFikk på megde nye linsene jeg fikk i posten igår.
Det var faktisk som å oppdage en helt ny verden. Jeg visste at jeg hadde fått dårligere syn.
Men nå kan jeg faktisk ... SE! Ble bare stående nå å nyte utsikten fra huset mot havet og fjellene. For nå ser jeg det faktisk klart![]()