Skravletråd Mars!

god bedring :)

Håper litt på hvit :)
hvit er det ikke i hvertfall... De er alltid svarte...

lurer på om det er denne
bcde0421ac15af0cc139d399941f5227-image.jpeg

Da legger denne mammaen seg på sitt gamle pikerom mens dattera ligger nede på soverommet til mormora si.. Du trenger å slappe av var beskjeden jeg fikk. Vi får vel prøve da :) god natt damer!

Da legger denne mammaen seg på sitt gamle pikerom mens dattera ligger nede på soverommet til mormora si.. Du trenger å slappe av var beskjeden jeg fikk. Vi får vel prøve da :) god natt damer!

Åå høres utrolig deilig ut!! Nyt det!! Legg fra deg telefon, sett den på lydløs og sov!! ❤️

Happy sleeping ;)

Hva står på planen i morgen? :)

Her er det å være hjemme med snuppa. Hun er aktiv til å være syk og ikke hatt flere bleier en ene idag :)
På fredag er det legen så da må mannen komme hjem så jeg får dratt til legen. Han slutter tidlig, men tror han må gå litt før det
Lite planer på dagen,så en tur i åpen dag i barnehagen til tuppa, før vi skal male til kveld :)

god natt :)
Lilleba pysjene er så nydelige!!
om de er !!! Kjempa for den et år ! Skal kjøpe etterhvert
ja den er det :) Ligger hvertfall som nyhet hos Petter og Pia.
spennende :) får A ny i år ?
Den var fin, hvilken farge tok du?
Den på bilde :)

God natt :)

Back
Topp