Har vel holdt på i nesten 20 år nå ja..Jeg tror kanskje ikke jeg har sett siden jeg traff mannen egentlig, skal vi se, det er sånn femten år det... Har det holdt på så lenge??
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har vel holdt på i nesten 20 år nå ja..Jeg tror kanskje ikke jeg har sett siden jeg traff mannen egentlig, skal vi se, det er sånn femten år det... Har det holdt på så lenge??
Oi har visst detJeg tror kanskje ikke jeg har sett siden jeg traff mannen egentlig, skal vi se, det er sånn femten år det... Har det holdt på så lenge??
Ja det var detDeilig med en dupp?![]()
Jeg har passert 13000Har bare 7000 i dag jeg
Godt dere fikk startet tidligere nå daDa fant vi ikke skikkelig svar før hun var over året. Denne gangen var vi litt mer på og startet tidligere. Hadde noen låsninger og tåler ikke kumelk. Så har blitt mye bedre enn det var
Nå tror jeg hun har vondt etter jeg var syk, har jo selv vondt i magen
Heldigvis har jeg fått spist ganske greit i dag, så nå håper jeg det går seg til![]()
Må jo bli noe sliktFant dette:
-------
I Nord-Trøndelag brukes ordtaket "Når lykken er god griser galten",
altså at hanngrisen får unger. Uttrykket brukes når man forbløffende uventet har hatt hell med seg,
eller man satser på noe som man aldeles ikke forventer skal lykkes.
Det kan jo hende "griseflaks" har opphav i dette uttrykket.
------------
Nei hva skal man bruke i steden.
Flaks, heldig, født med en sølvskje i munnen ++++
Så flink du er daJeg har passert 13000![]()
Ja, det var detGodt dere fikk startet tidligere nå da
Kos deg med mannenNå kom mannen hjemsnakkes
![]()
Fordi roten har form som en S...Å nei hvorfor det?
Æsj, kø er noe drittDet var koshar fortsatt ikke kommet hjem
lenge leve kø.
Æsj så kjedelig daFordi roten har form som en S...![]()
JaDet er godt det da. Så kan du slappe av
Stakkars lille, ikke godt når man ikke finner roenJa
Eller. I det minste ha kapasitet til å ta meg av lille. Som har sovet lite og er trøtt, men fyller en bleie hver gang jeg ammer så hun finner ikke roen til å sove
Hehe, Joda bekkenet er som alltid. Vondt. Blør neseblod hver dag og blir fulgt med pga blødersykdommen,har ikke kastet opp siden mandag da,hurraMed graviditeten?
Hurra for dager uten oppkast!Hehe, Joda bekkenet er som alltid. Vondt. Blør neseblod hver dag og blir fulgt med pga blødersykdommen,har ikke kastet opp siden mandag da,hurra
Skal på ul den 17 for å se om prinsessen,får ekstra oppfølging pga sykdommen.
Du må for all del ikke holde deg borte!!Farlig å være vekke i flere timerher går det unna
![]()
Skjer?![]()