Når drar du? Hvor lenge blir du borte?NÆEI! rødt eller!!! jammen... åååhh... ja vel da....
MEN jeg må på idrettskolen med Vesla i kveld altså. Så jeg er ikke skravlehøne før jeg kommer hjem igjen![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Når drar du? Hvor lenge blir du borte?NÆEI! rødt eller!!! jammen... åååhh... ja vel da....
MEN jeg må på idrettskolen med Vesla i kveld altså. Så jeg er ikke skravlehøne før jeg kommer hjem igjen![]()
Nå er det jo heldigvis bare 2.mars idag daSeriøst det har hvert lite skravling på meg siden Mars startet.. ligger ikke på topp 100 lista en gang![]()
Ikke tenk så lenge daNja må tenke på det
Huff det er kjedeligJeg tok meg en dupp. Fortsatt like tett og det er tydelig pute et bløt av sikkelig . Vanligvis sover jeg med munnen igjen, lukker jeg den nå får jeg ikke puste![]()
TakkKos dere på babybesøk![]()
Ferdig på jobb nå?Pausen er over.. får jobbe i 20 min til da
Det måtte jeg gjøre for et par uker sidenHar seriøst brukt evigheter på å rydde opp i tilgangslista på skjult forum i dag
Halverte lista i dag![]()
Mmm, takk for tipsSatser på at mannen har vært innom butikken. Da blir det spaghetti og kjøttdeig![]()
Ååh, så gøy da!Ikke denne gangen, nå var det bare øvingmen om noen uker skal det komme en fotograf å ta bilder
![]()
Ååh. Da er det verre :/Da ender med å ikke sove i det hele tatt til kvelden og blir overtrøtt så det holder og da blir det ihvertfall hyling
Nettopp derfor jeg drar til varmen på onsdagJooo, jeg vil ha sommer!![]()
Gledet meg leeenge til å si det ja7
Ha ha den hadde du venta på å få si ja
Lykke til med detSer greys. Skal straks løfte ræva ut av stolen å ta t av oppvaskmaskinen. Og vaske klær
Helt til i morgenIkke tenk så lenge da![]()
Yes det er jegFerdig på jobb nå?![]()
Ha ha tviler ikke på detGledet meg leeenge til å si det ja![]()
Æsj daDer kom første bleie idag og diaré :/ stakkars jenta mi![]()
Da holder vi oss inne i morgen og fredag![]()
Nettopp derfor jeg drar til varmen på onsdag![]()