Uff....ingen gode råd herfraArg hvordan få mini til å synes det er greit å sovne i vogn igjen? Bare hyl og sutring og skal absolutt ikke ligge. Seng er nytteløst, der bare herjer han og nekter å sove
Håper så i inderlig det snur snart!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Uff....ingen gode råd herfraArg hvordan få mini til å synes det er greit å sovne i vogn igjen? Bare hyl og sutring og skal absolutt ikke ligge. Seng er nytteløst, der bare herjer han og nekter å sove
Det er 16 uker og 4 dager til termin :O og slutter med fragmin 35+6 og albyl-e litt før det. Den siste bruker 7-10 dager å gå ut av kroppenGuri, bare 12 uker?!![]()
Skal prøve på detDa må du gi jernet nå i starten![]()
Jeg gleder meg så mye at jeg er kvalmÅåh. Tipper dere gleder derehvor går turen?
Var dere fornøyd med forrige uke?Brød er ikke så slager men spiste en skive og fikk hjelp av Nmå sette opp liste og bestille mat til i morgen. Da skal vi ha levering fra Kolonial igjen
![]()
Neida, det er en hel fin nattHe he det er halve natta det
Jeg er mer enn klar for varme, sol og sommer... Ikke å ta ti skritt tilbake og få snø! Buu..
Håper det smelter raskt og sola kommer
Bukser i 68 passer flott. Men ingen overdeler![]()
Funka! Ååh de hadde mye fint! Likte heldressene!
Skikkelig nedturSamme her.. Dette var jo bare trasig![]()
Skikkelig nedturmen man styrer desverre ikke været.
Lurer på å gjøre det veldig lettvindt idag med suppe...tomatsuppe m/pasta og egg kanskje..Middag i dag?
Det skjønner jegEr det. Spesielt når man ikke får noe egentid
Det gleder du deg nok ikke tilGod morgen alle sammen
Idag er det 1 uke til jeg og mannen drar alene på sydentur!! Lykke!!![]()
Ja du har vel detJa, her har jeg en del i både 80 & 86 liggende. Har jo arva en del og![]()