Sjokoladekake til forening i kveld. Skulle ha røren i 2 former og ha fyll i mellom og over
.
Nam.. Høres utrolig godt ut
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sjokoladekake til forening i kveld. Skulle ha røren i 2 former og ha fyll i mellom og over
.
Håper den blir god ogsåNam.. Høres utrolig godt ut![]()
Er ikke sikkert jeg er her så myeDu skal vel være her da også?
Når reiser dere?
Høres ut som det blir godtSjokoladekake til forening i kveld. Skulle ha røren i 2 former og ha fyll i mellom og over
.
Skjønner denEr ikke sikkert jeg er her så mye
Vi drar neste onsdag..
Spennende kursFullt program duskal ligge som et dass på sofaen en stund til så på kurs om konflikthåndtering på arbeidsplassen. Gleder meg
![]()
Satser på det :-DHøres ut som det blir godt![]()
Amsterdam er fantastiskØnsker meg en babymoon jeg ogsåmin store drøm er en langhelg til Amsterdam
men det spørs da,med denne oppussingen
![]()
Det skjønner jegJobber som ped leder i Bhg. Kan trygt si det er mye konflikthåndtering i løpet av kort tid både mellom voksne og barn![]()
Jobber i BhgSpennende kurshvor jobber du?
HahaNå skal jeg snart kjøre tuppa i barnehagen, kan dere være så vennlig å roe tempoet mens jeg er vekk?haha
Der ser duDet skjønner jeg
Veldig nyttig kurs da!
Godt å høreVært rimelig slitsomt ja, spesielt med to gutter som skal følges opp på skole, ppt, bup osv. Men er utrolig glad for at jeg er på bena igjen* lykkerus*
![]()
Takk, det skal vi klareSå utrolig deilig!! Dere må kose dere masse![]()
Ganske viktig for å klare å fungereJa hadde gått rundt i ørska hadde jeg ikke fått meg noe søvn![]()
JaaÅå ♡ så flink!
Ja da var det action her inneI går kveld gjorde det![]()
Jeg la meg tidlig daJa da var det action her inne![]()
NamFørste kake er i ovnen og det begynner å lukte skikkelig godt nå. Så får den avkjølt seg mens kake nr 2 er i ovnen og jeg lager pynten
![]()