Nei var vel mange nok ; )Var endel her og. Husker ikke hvor mange
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei var vel mange nok ; )Var endel her og. Husker ikke hvor mange
Tenker det går fint om du har skylt godtJeg fikk en dråpe overflatedesinfekssjonssprit i munnenEr det farlig? Spyttet ut flere ganger og skyldte munnen.
Skulle ta på en serviett og vaske toalettet og det var nesten tomt i flaska så trykket litt hardt og da det traff hånden så spruet det![]()
Ha ha hvor gammel er hun ?Eg har troå, hu kan å skravle skal eg love deg :-D blir nok lite aktivitet her inne idag for hun ligger å leser over skulderen min nå...![]()
Ja jeg er heldigJa, stemmer det
Du er heldig!! Jeg og vil...
Å der var du i gang med å svare også; )Tenker det går fint om du har skylt godt![]()
Kosemorgen er kosFår som regel kose morninger de dagene sambo har tidlig vakt siden han vekker uansett mini. Nå er hun å finner seg litt frokostblir nok sjukdag på na stakkers
![]()
Så flink du erBle 1700 før jeg gav meg
Det er en nickelodien serieDen har jeg ikke hhørt om
Er det mange aktive i denne tråden så går det fortDere damer er helt rå til å skrive!!
Skjønner ikke hvordan dere får til å skravle så myejeg har sovet tre timer og i løpet av den tiden har jeg nesten 600 uleste innlegg her!!
Jeg prøver for harde livet å havne lenger opp på lista, men får det liksom ikke til..
Hva er hemmeligheten deres?![]()
![]()
Teite autocorrect. Skulle stå la megDen skjønte jeg ikke![]()
Å ja den serien jaDet er en nickelodien seriede som hadde serien ruggrats
de små babyne
![]()
Jeg skal straks på jobbTrilltur og besøk av mammaenn du?
8 år ;-)Ha ha hvor gammel er hun ?
Høres ut som en herlig start på dagenDet er så koselig når mini om morgenen ligger og koser og gir meg klemmer❤❤❤. Nå ligger han godt inntil ansiktet mitt mens jeg sjekker bv❤❤
Bra søvnen ble god etterhvertTakk, ble noe urolig frem til jeg ga opp og tok mini over i vår seng. Da sov jeg utrolig godt og nå ligger vi bare å koser
Å ja den alderen ja8 år ;-)
God bedring til veslaDa er sambo stukket avgårde og mini kom inn i senga mi og sløver, hun hoster litt idag så vurderer nesten å la henne bli hjemme men vet ikke helt..
Ja, gått å snufsa litt noen dager og hosta litt men idag klaga hu over vondt hode og hals, samt verre hoste så blir sløvedag hjemmeKosemorgen er kos![]()
Uff er hun forkjøla?
Jeg la meg jo rett etter deg!Joda det trodde jeg å det var du nesten også nå
Gjør du og det?He he ja det har jeg funnet ut også