Da er det bare å spiseJada men nå ble jeg jo litt sulten også![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da er det bare å spiseJada men nå ble jeg jo litt sulten også![]()
Nå gleder jeg meg bare enda merDet er noe av det kjekkeste <3 her kjente faktisk 8 åringen det skikkelig for første gang idag tidlig. Uttrykket var så bra :-D
Blir spennende for dere daPå torsdag skal mannen flytte lånet over til OBOS. Når det er flyttet over skal vi ha vurdering på leiligheten og så få lån der i fra![]()
Så får vi se hvor vi havner. Han skal ta teori og langkjøring så får han en dato for oppkjøring som vi kan forholde oss til
HerligtMorkaken foran her og kjenner han over alt24 uker på torsdag
![]()
Gleder meg alleredeVi flytter inn![]()
God natt fra meg ^^ sove godt![]()
Natta jenterNå tar jeg natta - på ordentlig! Ikke skravle for mye uten meg![]()
Må jo pynte seg på sommeren ogsåJaaa
Men han får vente til sommeren..
Kjøpte str80haha
Sov godtGod natt fra meg ^^ sove godt![]()
Haha, du begynner å bli latGadd ikke å lese gjennom 500 innlegg som dere hadde klart å skravle mens jeg var borte i 1 time![]()
Visste ikke vi var så effektiveJa jeg syntes det![]()
Det kan jeg love at du fårHih jeg krever bilde da![]()
Er en god trøstHo blir hvertfall rolig av den om ikke mett alltid![]()
Må jo være super leser for å hente seg inn på alle innleggHaha, du begynner å bli lat![]()
Det kan jeg tenke meg, tenk så stas å få en lillesøsterNå gleder jeg meg bare enda merguttene er 7 og kjempe stolte allerede
har du flere barn?
![]()
Er det farlig? Spyttet ut flere ganger og skyldte munnen. Blir jo ikke bedre enn detIkke sant. Masse skravling og 1700 skritt til på dagen![]()
Samme herDet kan jeg tenke meg, tenk så stas å få en lillesøsterkun hu på 8 år, var alene med hu lenge så derfor aldersforskjell
![]()
Det hadde du sikkertGjør ikke jeghaha
Joda..men jeg hadde elska det!!![]()
Oi, håper ikke de er borte?!nei jeg har betalt 4000 kr til banken, men så var det ikke noe konto hos de med det nummeret, så lurer på hvor i all verden de har havna hen