Morkake foran her også men er 22 uker men kjenner det er mye flytting rundt derHar morkaken foran og er bare 19 uker så kjenner hu kun når hu er langt oppe eller på sidenemen da skulle man absolutt tro hu hopper på en trampoline inni der Hehehehe
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Morkake foran her også men er 22 uker men kjenner det er mye flytting rundt derHar morkaken foran og er bare 19 uker så kjenner hu kun når hu er langt oppe eller på sidenemen da skulle man absolutt tro hu hopper på en trampoline inni der Hehehehe
Jeg har trilla to turerhar 50 etasjer og
![]()
God natt til deg ogsåtror jeg må ta kvelden jeg jenter ! kos dere på topplista![]()
Enig!hahha
Ah!! Gleder meg til jeg kjenner enda merMorkake foran her også men er 22 uker men kjenner det er mye flytting rundt der![]()
ja hadde tilog med 10 kr derDu får gi de en skrape og be de avslutte de![]()
Når begynner du på jobb i morgen?neimen burde absolutt vært der
Hehe, ikke værst det daja hadde tilog med 10 kr der![]()
Og så visste ikke jeg om detæsjda
Morkaken foran her og kjenner han over altMorkake foran her også men er 22 uker men kjenner det er mye flytting rundt der![]()
Det er noe av det kjekkeste <3 her kjente faktisk 8 åringen det skikkelig for første gang idag tidlig. Uttrykket var så bra :-DAh!! Gleder meg til jeg kjenner enda merog til samboer og guttungene kan kjenne
![]()
Natta sove godtNattinatt alle!
Åh. Greit du fikk den. Her frafaller den![]()
Sov godtNå tar jeg natta - på ordentlig! Ikke skravle for mye uten meg![]()
8,30 så burde legge megNår begynner du på jobb i morgen?