Vannseng? Trampoline? ;-) funker jo fint til detFikk beskjed i dag om at snuppa sitter (!!?!?) på blæren min![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vannseng? Trampoline? ;-) funker jo fint til detFikk beskjed i dag om at snuppa sitter (!!?!?) på blæren min![]()
ja heldgivisHehe uffda. Regner med de kan fikse det på en måte da![]()
Ja, er en god del å lese for hver gang man skriver noe selvHer skriver jeg ett innlegg selv, og plutselig har det kommet mange nye mens jeg skriver![]()
Du får ha en fin kveld videreJa nå henger appen hos meg også så da er det nok bare å logge av for i kveld![]()
Åååh. Aalt for myeTror jeg tok 2-3 dråper![]()
En ting er i allefall sikkert. Hu storkoser seg inne magenVannseng? Trampoline? ;-) funker jo fint til det![]()
NattaDere får ha en god natt damer![]()
Det var jo braja heldgivis![]()
Ja. Her er det kos og stryk og sutten som gjør trikset. LeeengeDet varierer veldig. Noen ganger kan ho få sutt og kosekluten så sovner ho, andre ganger må det bysses og bæres hele dagen.
Du altsåTror det kan være for sent![]()
Det er jo bra tegn det :-D her flytter sniken på seg fra veldig høyt oppe med navlen til laaaangt nedEn ting er i allefall sikkert. Hu storkoser seg inne magen![]()
Ja,faktiskHar du fått dilla?![]()
Har morkaken foran og er bare 19 uker så kjenner hu kun når hu er langt oppe eller på sideneDet er jo bra tegn det :-D her flytter sniken på seg fra veldig høyt oppe med navlen til laaaangt ned![]()
ja flaksDet var jo braer jo mye penger!!
Samme her. Skulle egentlig ta kveld kl 10. Men gubben ser serie og jeg var i gåing
Jeg hsr kommet meg til senga. Har dere?Jeg ogsåtrøtt.no...
neiJeg hsr kommet meg til senga. Har dere?
Du får gi de en skrape og be de avslutte deja flaksmen syns det er dårlig at de fortsatt var de kontoene
Åååh. Aalt for mye1 dråpe 2-3 timer før legging. Tar det på en vaskeklut under puta
![]()