Åh. Greit du fikk den. Her frafaller denHer skal han heller ikke ha pappaperm, jeg har fått den kvoten og![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åh. Greit du fikk den. Her frafaller denHer skal han heller ikke ha pappaperm, jeg har fått den kvoten og![]()
nei jeg har betalt 4000 kr til banken, men så var det ikke noe konto hos de med det nummeret, så lurer på hvor i all verden de har havna henÅ, trenger du penger?![]()
Ooj. Det var myyeGadd ikke å lese gjennom 500 innlegg som dere hadde klart å skravle mens jeg var borte i 1 time![]()
Ja, det er nokGrei vakt det![]()
Var rask denne gangenKun 10 innlegg, da er du raskehehe sliter med å følge med
Hvilkem str bruker han nå?Jaaa
Men han får vente til sommeren..
Kjøpte str80haha
Ser denKjenner at denne farten ikke var noe for meg i kveld![]()
Og så visste ikke jeg om detJupp
Ble lansert ny vårkolleksjon idag![]()
Oi. Høres litt kjipt ut ja :/nei jeg har betalt 4000 kr til banken, men så var det ikke noe konto hos de med det nummeret, så lurer på hvor i all verden de har havna hen
Det skal jegDu får si hva du synes :-D
Hehe kjenner til den.. Heldigvis ikke så ille her men kjenner om sniken ligger mot blæra...Var rask denne gangenmye unødvendig do gåing for tiden
nei er jaggu ikke lett å følge med på dette
![]()
hadde visst betalt til den gamle banken min, visste ikke jeg fortsatt hadde konto der jegOi. Høres litt kjipt ut ja :/
Fikk beskjed i dag om at snuppa sitter (!!?!?) på blæren minHehe kjenner til den.. Heldigvis ikke så ille her men kjenner om sniken ligger mot blæra...![]()
Enig!Ja! Hvorfor har ingen funnet ut hvordan det kan gjøres!?!
Her skriver jeg ett innlegg selv, og plutselig har det kommet mange nye mens jeg skriverVar rask denne gangenmye unødvendig do gåing for tiden
nei er jaggu ikke lett å følge med på dette
![]()
Jeg har trilla to turerWow
Jeg har ikke 6.000 enganghaha
Hehe uffda. Regner med de kan fikse det på en måte dahadde visst betalt til den gamle banken min, visste ikke jeg fortsatt hadde konto der jeg![]()
Ser denvurderer å snart gi meg selv hehe