Ha ha det hadde vært gøyJa,hvis ikke får jeg samle bv![]()
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ha ha det hadde vært gøyJa,hvis ikke får jeg samle bv![]()
![]()
Nice!Og bursdagsgavene forsåvidt. To år har jeg blit dratt med til byen, med beskjed om å ta kortet hans og kjøp en ny garderobe![]()
Er greit det ogspMå glimte til innimellom![]()
Jeg også, der en episode criminal minds for å roe ned dagen med mannen førstJepp, jeg legger meg snart![]()
Det må du nokFaktisk, men må nok bare mimre det øyeblikket![]()
2,5 mnd.. Ho bør sove mellom måltider enda syns jegHvor gammel er hun?![]()
Det er jegDen er du vel spent på?![]()
Greit det daAbsolutt. Han har 80% jobb på papiret til høsten kommer og sesongen begynner. Da får han fast 100%. Men han prøver å jobbe 100% nå![]()
Grattis med ny moppMannen kjøpte sånn jiff moppså da kan jeg svinge meg med moppen i morgen
![]()
God ide!Hahavi må bare slutte med sånt
Får tro det til det motsatte er bevistDa bør de ihvertfall trø til når dere har bidratt mye![]()
Hører du sier det ; )Men de veskene man vinner her er så fine at de kan brukes som vanlig veske
Inn å sjekkeSånn ca nå tror jeg
Hva slags tegnefilm?Ja det var planen, men så endte jeg opp med å se en tegnefilm på netflix![]()
Eller så trykker du bare view original så kommer du tilbake til der du varFor jeg surrer om jeg bare sjekker varslene. Det er så mange. Så blar meg bare gjennom skravletrådenda er det å huske sidetallet greit
![]()
Absolutt ikke noen selvfølge her i husetÅ ja, selvsagt![]()
Åh deiligNice!
Fikk nakkemassasje pute greie og konsert biletter av min til bursdagen![]()
Når ble jeg det?!Ha ha du er ekkel ; )
Hehe lurtFår tro det til det motsatte er bevist![]()
Ja, det tror jeg ogsåHa ha det hadde vært gøy