Hva så du?Ja det var planen, men så endte jeg opp med å se en tegnefilm på netflix![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hva så du?Ja det var planen, men så endte jeg opp med å se en tegnefilm på netflix![]()
Faktisk, men må nok bare mimre det øyeblikketKodak moment![]()
Åja, snilt å steppe inn daJo, tror dethan tar over siden en ble sykemeldt idag pga skade. Egentlig skulle han ikke på jobb imorgen
Hvorfor husker du på det da?Jaa. Men er nesten vant til det. Mer irriterende når man ikke husker sidenummeret man var på
Han var hjemme halv niHerlig!godt med alenetid da
![]()
Høres slik ut ja;-)Ja. Han er god på julegavene![]()
Hehe, jeg ogsåJeg henger alltid 5 sider bak i starten![]()
Ja. synes synd i han som er ute 8 uker med skade :/ men godt for gubben å få så mye jobb han kanÅja, snilt å steppe inn da![]()
Skjønner ikke hvordan det er enkelt jegPå mobil![]()
Mannen kjøpte sånn jiff moppLøp og kjøp
Verdt hver eneste krone!
Leter dere etter noe nytt da?Ja, søren.. Skulle helst ha flytta for ett år siden![]()
For jeg surrer om jeg bare sjekker varslene. Det er så mange. Så blar meg bare gjennom skravletrådenHvorfor husker du på det da?![]()
WohoHan var hjemme halv ni1 time og 30 min alene tid idag
![]()
Ja, absolutt :/ heldigvis vet folka t vi hjelper tilbake , både jeg og mannen har mange dugnadstimer hos de det gjelderHåper de stiller opp og hjelper til. Kjedelig med folk som sier de skal så gjør de det ikke
Jepp, med en stor krystallkuleHaha. Synsk er du blitt og![]()
Er spent jeg ogspMå sjekke hvor jeg ligger![]()
Ha ha du er ekkel ; )Detaljene kan du holde for deg selv![]()
Og bursdagsgavene forsåvidt. To år har jeg blit dratt med til byen, med beskjed om å ta kortet hans og kjøp en ny garderobeHøres slik ut ja;-)
Bor du der eller skal du dit?Jaaaa, det blir så deilig!Deilig med late dager og bare slappe av. Det blir nemlig Oslo-påske, hehe.
![]()
Å, så kjedelig :/Ja. synes synd i han som er ute 8 uker med skade :/ men godt for gubben å få så mye jobb han kan![]()