Den måtte lades herskravla for mye
Haha! Må faktisk snart lades her og
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Den måtte lades herskravla for mye
Det gjør jeg ; )Kos deg under dyna![]()
Hvilken tlf og pad har du?Haha begge har autocorrect her men føles helt annerledes ut... Rare greier![]()
Har gått unna som vanligMerker at det er 1 i mnd, jeg har ikke klart å henge med her idag![]()
Hvor skal dere?Endelig mars! Teller ned til påsken. Skal ha påskeferie for første gang siden jeg gikk på videregående.![]()
Hvem var hjemme med snuppa da?Ja det var faktisk detglad vi fikk det til begge to
![]()
Jepp. Fikk bytta til bilstol nr 2 istedenfor babystol da jeg ikke trengte babystolenPasset bra det da
Håper det varer hele natten
Jeg skravler så mye nå at den knapt ladesHaha! Må faktisk snart lades her og![]()
Er irriterende at det er så ustabiltAh. Har blitt kasta ut 4 ganger. Men det er vanlig
Jaa. Men er nesten vant til det. Mer irriterende når man ikke husker sidenummeret man var påEr irriterende at det er så ustabilt![]()
På mobil eller iPad?Bruker nettleser jeg
Greit detJepp. Fikk bytta til bilstol nr 2 istedenfor babystol da jeg ikke trengte babystolen![]()
Her tenker jeg å starte på lavkarbo etter helgaOh yes![]()
Men lov å håpeHåper jeg og! Men det tviler jeg egentlig påhehe
Var han våken sent da?Ja, det var bradet gjorde han ikke igår!
![]()
Sony experia z 2 tabletHvilken tlf og pad har du?![]()