Å nei så kjipt da
Sover igjen nå
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Å nei så kjipt da
Å jada det ble denBle den bedre da?![]()
Musemor mener du kan hoppe over sider her inne, jeg tror ikke du vil gå glipp av noe så du leserGå glipp av hva?![]()
Dumt de glemmer det. Håper det blir bedre med smøringJa. . Kjedelig :/ skjønner jo at det kan bli glemt,men det har skjedd ofte.. hun er veldig sensitive i ansiktet og trenger å blir smurt 2 ganger daglig, jeg har jo på henne på morgenen![]()
Jaagleder meg
så arti når.man blir kjent med andre som har jevngamle barn
![]()
7 aprilJa.. når var det dere skulle dit ?
Det var sikkert interessantTakkdet var faktisk ganske fint. Det var helsesøster som holdte et foredrag om det å være foreldre i tidsklemma, dette med dårlig samvittighet og hva barna egentlig trenger
![]()
Det er nok lurtJa. .. :/ i morgen skal jeg ta det mer med ro![]()
Er viktig detJa prøver å få i meg litt mat ihvertfall![]()
Håper det varer hele nattenSover igjen nåfår se hvor lenge det varer denne gang..
En dag må det skje. Men vant bilstol i september så er knallfornøyd med detÅ ja stemmer det
Ha en super nattGod natt alle sammen. Tusler i seng jeg
. Skal bli godt å krype under dynen og få litt søvn
![]()
Hos meg også. ..Den bare henger herog kaster meg ut..
Enda verreKjipt
Snør også her
Heldig med den daEn dag må det skje. Men vant bilstol i september så er knallfornøyd med det![]()
Kjenner det selvJa! Helt til jeg skal over til sengen. Som blir ganske snart![]()
Ja jeg vet. Skal snø i 3 dagerEnda verre
Ja,skal nok minne de på det,igjenDumt de glemmer det. Håper det blir bedre med smøring![]()
Hva bruker du da?Bruker ikke app jeg