Så koselig daÅåå, yay! Imorgen skal vi på babysvømming igjen![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så koselig daÅåå, yay! Imorgen skal vi på babysvømming igjen![]()
Skravler du ikke mens du ser?For en skravling på dere :-D
Fått sett tre episoder og det er sikkert tre hundre innlegg siden jeg satt på serien hehe
JaSå bra han blir bedre):
Nei. Så dumt noe sånn her skjer i tillegg :/Ja![]()
Han har jo ikke akkurat beste helsen fra før
Det er så koselig !Ååå, yay! Imorgen skal vi på babysvømming igjen![]()
Du er så søt når du er i det humøretHe he å så hyggelig
Er vi ikke flinkeFor en skravling på dere :-D
Fått sett tre episoder og det er sikkert tre hundre innlegg siden jeg satt på serien hehe
Jepp :/ det er en lang historie med han. Alt startet for snart 1 år siden og er innen denne mnd han får vite når han skal på rehabNei. Så dumt noe sånn her skjer i tillegg :/
Genial planKan jeg sette opp telt på tomta di da? Jeg har nemlig ikke råd til å kjøpe hus der du borfor da kan du ordne med klærne mine mens jeg ser på
![]()
Mobilen er på lading så sitter med nettbrett, kjempe uvant å bruke forum app der hehe deeet.. Og sambo blir snurt om jeg sitter å leser samtidigSkravler du ikke mens du ser?![]()
Få flere varsler og mer trøkk![]()
Haha, geit faktisk!Drangedal du din geit Hahadu vet jo at jeg bor nærme senteret
![]()
Flinke og aktiveEr vi ikke flinke
Er mange aktive her i kveld, så da blir det en del innlegg![]()
Veldig flinke ;-) merker mange er aktive ikveld :-DEr vi ikke flinke
Er mange aktive her i kveld, så da blir det en del innlegg![]()
Så gøøyjeg tenker trilling og babybesøk her
![]()
Neida, men tipper Camilla heller ikke vil gå glipp av noeDet at du ikke gjør det betyr ikke at det ikke er lov...
Gidd å friste!Flinke og aktive![]()
Rekker ikke svare her mens jeg chatter på fb, ser glee og spiser karamell pudding![]()
Finn frem et spill også så er pakken komplettFlinke og aktive
Rekker ikke svare her mens jeg chatter på fb, ser glee og spiser karamell pudding![]()