Ja sånn er det vel alltidHehe godt med leker, men alltid morsomt med det man ikke skal leke med![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja sånn er det vel alltidHehe godt med leker, men alltid morsomt med det man ikke skal leke med![]()
Men når får dere tid innimellom lek med unger, middag, klesvask, handling...
Flinkere enn meg8500 her så langt![]()
Ja jeg burde jo ha detDu må jo ha med lader på tur!!![]()
Huff daJa den er i 2etasje
Går fort frem til da26. Junisykehuset regner 40+3
![]()
Klesvask vasker seg selvMen når får dere tid innimellom lek med unger, middag, klesvask, handling...
Ja sånt er tiltakBurde ryddet rommet til vesla, står så mye rot der inne (hun ligger med oss enda) men tiltak da gitt..
Ja kanskje det jaHuff dabe mannen om å bære deg opp...
Lurer litt på det sammeMen når får dere tid innimellom lek med unger, middag, klesvask, handling...
På kvelden, evt at lillebror leker selv, sover eller at frøkna leker med broren og jeg ikke holder på med noe annetblir mest kveldstid for min del nå da
![]()

Oi, allerede?!Er jammen meg kommet halvveis i svangerskapet:-O. Som tiden flyr og føler det går fortere denne gangen enn med førstemann
Effektiv når man er innomKan noen forklare hvordan de får til å skrive sånn 100-130 innlegg om dagen??
Jeg vil være med på å vinne det Storksakveska men 30 innlegg dagen virker uovekommelig![]()
Skulle legge eldstemann og skravle litt med hamHva skal du nå da?
Er han lagt nå da?Skulle legge eldstemann og skravle litt med ham![]()
Hva mener du med det?Syns du holder litt for fast på fortiden altså![]()
Klesvask vasker seg selv
Handle gjør mannen
Barn er stort og lite hjemme![]()
Det er KenguBare å fortsette, så får vi se hvem som går forbi på neste oppdatering![]()
Min jobber mye på kveldene så da slipper jeg dårlig samvittighetLurer litt på det sammeheldigvis så har frøkna mi sovnet så da kan jeg skravle
men føler meg litt usosial ovenfor mannen om jeg skal sitte med nesa neddi mobilen
![]()