Liker å være litt rarÅååååååå du er så rar
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Liker å være litt rarÅååååååå du er så rar
Ja jeg aner som sagt ikke. Er mest for å titte littJeg har vært på sentret et par ganger, ikke så veldig imponert
Har like lang vei dit som til Strømmen storsenter så jeg drar heller dit
Jente helg faktiskVenninne date?![]()
Jeg kom nåNå ble det brått stille her![]()
Ha ha det vet jeg kjæreLiker å være litt rar![]()
Det er han ogsåHan høres koselig ut![]()
Aldri hørt om faktiskLener mot komedie ikveld så fresh off the boat, black -ish eller fresh meatvi har altfor mange å velge i hehe
Chili con carneHva står på menyen i dag?
Godt kveldGod Kveld jenter! hvordan går det!?
Middag er fortært og barna lagt...
Tenkte jeg skulle ta meg en kaffe forran laptopen![]()
What stakkars lillebror daJa det blir herligog så mye morsommere for lillebror å være ute da! Jeg har nemlig ikke kjøpt utedress til han så vi kan ikke leke ute ennå
![]()
Tusen takkGod bedring til snuppa di![]()
AnbefalesAldri hørt om faktisk
Ja det er viktigHehe ja viktig å gjøre alt man ikke får lov til når mamma er litt trøtt og skulle fått gjort litt![]()
Har sett det, nå venter jeg bare på at du skal ta oss igjen slik at vi kan skravle med deg i nå tilJeg kom nå![]()
Ikke like lett å være storesøster alltidJa han sliter ut søstra vistnok Haha![]()
What stakkars lillebror da
Her blir det som vanlig hver vår skjermSitter å telle ned til mini skal i seng nå, fem min igjen ca :-D sambo sitter på PCen og spiller... lurer på om det blir litt serie titting idag eller om me ende me kver vår skjerm![]()
Nja noenAnbefaleshar sambo som er veldig flink til å finne allverdens serier.. noen serier du følger med på?
Skikkelig dårlig mammaJa med det været vi har hatt så er det fryktelig synd på han![]()