Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så deilig å være ferdig med detAh! For en effektiv dag! Huset er ryddig og rent for første gang på lenge. Og jeg har vært i barnehagen og spist boller og hørt ordføreren lese bok![]()
Hvorfor må de vite de?
Magen viser sitt da<3 det er viktig å prate om ting hvertfall! Hvorfor må bhg vite det?
Nam, tar meg en tur til degSkal si det skravles. Straffes å være på jobb tydeligvis
. Da har jeg laget pastasalat til forening i morgen, kake blir laget i morgen
![]()
Du må fortsatt ikke fortelle detMagen viser sitt da![]()
Februar bare forsvantJa den gjør jammen meg det!! Rakk ikke skravle i februar jo. Selv ikke med den ekstra dagen![]()
Her er alt bra. Nyter permisjonslivet!Enn med deg?
Hun prater så nedlatende til meg :/Hvorfor liker du ikke henne?![]()
Bare komNam, tar meg en tur til deg![]()
Det går fort. Hiv i maskin, les et blad, heng opp kleaDet hørtes herlig ut.
Vaske klær
Haha, sant detDe er kjempe strenge"det står i passforskriftene at man er plikta til å ta godt vare på passet sitt" sa damen.
Jeg kunne ikke dy meg med å si "men de forskriftene har man jo ikke når man ikke har pass"![]()
Kan jo ikke lyve å si nei jeg er feitDu må fortsatt ikke fortelle det
Rolig nå på sluttenMye å gjøre ?
Ha ha du glemte tøm koffert, sorter klærDet går fort. Hiv i maskin, les et blad, heng opp klea![]()
Æsj så kjedelig daRolig nå på slutten![]()
Så gøy for demDa har gutta dratt på badeland , kengubarnet skulle sammen med to kompiser. .
Om du spør sier du selvsagt du er gravid.Kan jo ikke lyve å si nei jeg er feitgruer meg bare siden ped.leder er som hun er
![]()
Vasker klærSå gøy for dem
Hva gjør du da?
Æsj, så irriterendeHun prater så nedlatende til meg :/
Så koseligBare kom![]()