Åh gud jaHehe bruker ofte å være slik :-D utrolig hvor mange ting en ender opp med til disse søte små
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åh gud jaHehe bruker ofte å være slik :-D utrolig hvor mange ting en ender opp med til disse søte små
Så digg å få mer plass! Skulle ønske vi kunne kjøpt ellerno, merker det kommer til å bli trangt når baby kommerÅh gud jaheldigvis flytter vi i november så da får vi litt større plass
![]()
Eller så kan du bare hvileHelt ekstremt kjedelig.
Akkurat våkna til igjenså får vel begynne på dagen og få gjort noe før de andre kommer hjem.
Det er lov å si stoppÅåh herregud jahun har jo besteforeldre som elsker å kjøpe ting til henne
vi har ganske liten leilighet å det hjelper jo ikke at de kjøper inn leker som tar plass
tror jeg må si stopp nå. Haha!
Vi skal på hyttaGleder meg veldig
Noen av dem ser vi veldig sjelden. Har dere planer?
Det skjønner jeg. Glad det er lite sykdom herJa, virkelig! Orker ikke mer sykdom nå![]()
Har utsatt ting altfor lenge alt så skal ta littEller så kan du bare hvile
Det blir herligVi skal på hytta![]()
Heldig med det altsåDet skjønner jeg. Glad det er lite sykdom her
Jeg er ikke skravlrhøneSå koselig å høreMen dere klarer dere fint uten meg også har jeg sett
Skravlehøner
![]()
Jeg vasker klær nåHar utsatt ting altfor lenge alt så skal ta litttyp hive på en vaskemaskin og tømme kjøkkenbenken :-D ingen stor rengjøring..
Ja det blir det. Men langt å kjøreDet blir herlig![]()
Oh yes men det kommer vel engangHeldig med det altså![]()
Ligger fortsatt i senga og tenker på det..teller det?Jeg vasker klær nå
Kjedelig med mye kjøring :/Ja det blir det. Men langt å kjøre
Ja, plutselig kommer det jo:/Oh yes men det kommer vel engang
Ha ha klart det tellerLigger fortsatt i senga og tenker på det..teller det?![]()
Nope har ikke det dessverreKjedelig med mye kjøring :/
Har dere fri hele påska da?
Gjør nok det jaJa, plutselig kommer det jo:/
Det er bra :-D Kommer liksom ikke lengre hahaHa ha klart det teller