Akkurat for sein nåHei og hopp folkens :-D
Alt bra med dere?
Skjønte at man burde innom her en tur også ;-)
Men jeg er kanskje for sent ute![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Akkurat for sein nåHei og hopp folkens :-D
Alt bra med dere?
Skjønte at man burde innom her en tur også ;-)
Men jeg er kanskje for sent ute![]()
Uuuh. Superbra premie !!!Og vi har en vinner!!!!!!!! Her er en ny premie dere kan vinne i april!!!!
Ett årsforbruk av Dove DermaSpa
Vis vedlegget 169077
Mer enn 10 års forskning på dermatologi har nå resultert i en helt ny kroppspleieserie som er basert på de nyeste teknologiske fremskrittene vi kjenner til fra ansiktspleie. Med DermaSpa ønsker Dove å gjøre eksklusive spaprodukter tilgjengelig for hjemmebruk.
5 stk Dove DermaSpa Goodness body lotion
5 stk Dove DermaSpa Goodness håndkrem
5 stk Dove DermaSpa Goodness body oil
5 stk Dove DermaSpa Goodness body cream jar
5 stk Dove DermaSpa Youthful Vitality body lotion
5 stk Dove DermaSpa Youthful Vitality håndkrem
5 stk Dove DermaSpa Youthful Vitality body cream jar
Premien har en verdi på 2800 kr og leveres av Dove,Unilever Norge
Det der fikk under "lukter godt" og da burde det være to fra tråden... Hmm, hva gjenstår derfra da?Dere kan jo bare fortsette å tippe? mulig jeg er snill i kveld![]()
Nei man vet vel aldri ;-)Fristen er ute, men vet ikke om hun finner på flere sprell i kveld
Skjønte det ;-)Akkurat for sein nå
Vi tar sjansen, og fortsetter å tippe ;-)Nei man vet vel aldri ;-)
Ikke jeg heller, men kommer sikkert til å prøve likevel... Konkurranseinstinktet er sterkere enn fornuften. ;-)Trenger ikke 25 tråder da ser jeg![]()
Gjør man ikke?Trenger ikke 25 tråder da ser jeg![]()
Ha ha ja er vel sånn her ogsåIkke jeg heller, men kommer sikkert til å prøve likevel... Konkurranseinstinktet er sterkere enn fornuften. ;-)
Burde jo la noen som bruker slikt vinne, men...
Jeg gjør ikkeGjør man ikke?
Skjønner. Får se hva det blir på megJeg gjør ikke![]()
Ja de syns eg og. Har gått veldigt fortOj synes du nettop ble gravid jeg.
Men gjør for å vinne den stilige premien vi gjettetGjør man ikke?
Jeg sliter med å finne frem til hint jegVi tar sjansen, og fortsetter å tippe ;-)
Nei de e sant men eh visste ju ikkje att eg var gravid før eg var 9 uker så tiden har gott fort før meg ogOi, det er ikke lenge til, syns det ikke er lenge siden du ble gravid, jeg
To premier kommer fra tråden "om du var Tamara" hvor vi tipset henne om hva vi ville vinneJeg sliter med å finne frem til hint jeg![]()
Altfor langt bak tenker jeg![]()
Fin premie men jeg er litt kresen på hva jeg outter på kroppenSkjønner. Får se hva det blir på meg![]()
Hintet for den andre da?To premier kommer fra tråden "om du var Tamara" hvor vi tipset henne om hva vi ville vinne
Og en skulle lukte godt, men det antar jeg er denne