Skravletråd Mandag 5. Juni!!

ORIGINAL: BabyMama

ORIGINAL: katrine35+

..hehe...du sier noe der... flat mage tar sin tid å få igjen ja [8|]... og enda værre for meg som er gammel dame...[;)]

Nei, kan jeg aldri tenke meg... at du er så gammel altså! Høres sprek ut når du snakker om spinning og stavgang i hvert fall, så tror nok at du fikser det minst like bra som resten av oss [:)]

...føler meg ikke så gammel da...og det er kanskje det som teller??!![:D]

Hei Katrine35 og alle andre junimammer:)

Da har jeg startet permisjon og kommet meg hjem til Norge så nå er det godt mulig jeg kommer til å være litt mer aktiv her inne på forumet. Lurer på hvordan jeg skal få dagene til å gå nå fremover[8|] Terminen er ikke før om 3 uker og jeg har på følelsen av at lillegutt kommer til å komme på overtid (Kanskje jeg til og med blir en julimamma?). Jeg får prøve å lære meg å nyte disse rolige ukene framover som best jeg kan.
Skal til norsk jordmor for første gang i morgen og er veldig spent på det. I Nederland har jeg vært til jordmor 5 ganger og aldri mer enn 5 min av gangen så det skal bli godt å få tid til å spørre/prate litt selv om jeg forsåvidt har hatt et fullstendig uproblematisk svangerskap.

Nå er visst sambo litt utålmodig og kei her. Synes jeg bruker så mye tid på PC'en og vil ha meg med til køys... Får si go'natta da. Snakkes i morra!!!

Natta babymama!![:)]

Det blir hyggelig å se mere til deg her da maritmedbabyimagen!! [:)] Og lykke til hos jordmor!
Du får bare gjøre som oss andre her inne som enda har en stund til termin - smøre deg med tolmodighet og nyte stillheten mens du kan![;)]

Takk det samme :)

Jeg tar kvelden nå jeg også. Det er slitsomt å ikke gjøre noe som helst gitt [;)]

Vi snakkes i morgen [:)]

Jeg skal også ta kvelden... trenger ikke sitte her lenge før beina kjennes ut som om de skal sprenge...[&:] 
...så, god natt![:)]

...men damer, husk å melde dere på dagens opprop!!!

ORIGINAL: Laila76

ORIGINAL: gira

hehe, godt å høre!
Måtte sette meg i sofaen og hvile meg en stund før jeg smurte inn kroppen og kledde på meg.

Har magen din sunket veldig Laila? Ser sånn ut på bildet!
Jeg har lurt litt selv på det om den har synket,men har vært litt usikker[8|]Den har kanskje gjort det når du ser det[:)]

ser ut som den har sunket ja[:)]det har min også,den både ser og kjennes tyngre ut.[&o]hva betyr det når magen har sunket?[8|]at hun har lagt seg mer ned eneste...hode har jo vert festa en stund alerede.

nina:du har jo bare ti dager til termin uansett....nyt di dagen du har igjen å husk at babyen din blir sterkere for hver dag hun er i magen din[:)]

ja da var vi på dato 06.06.06.......hvem føder i natt/morgen[:D]

Nei jeg skal ikke føde i løpet av det neste døgnet...

Men å dere, jeg er så støl i lysken. Ingen ting har jeg gjort som tilsier at jeg skulle være støl der... [8|] men i allefall: AU!

Jeg er sulten jeg... fikk lyst på pizza... med bernais-saus... Og jeg som ikke liker bernaise da... Hehehe.. *er nokk gravid*

Back
Topp