Skravletråd Mandag 5. Juni!!

ale82

Elsker forumet
God morgen alle juni mammer!!
Klarte ikke å ligge i senga lengre, det er varmt ute,sola skinner og fuglene synger av full hals!! virker som om vi for en skikkelig sommer dag i dag også! Deilig!
åå så sulten jeg er!!! opp og spise frokost,nam!
Håper alle for en kjempe fin dag!! så snakkes vi sikkert litt senere idag!!
Hadet bra så lenge juni snupper!!![:D]
OI DET HADDE JEG GLEMT: 38 UKER IDAG,JIIPPPII!!!

GOOOOOOOD MORNING!

Ale, du skulle sende over litt sommer hit........venter jeg!?
Gratulerer med 38 uker
Sovet dårlig og urolig i natt, litt pga bekkenet men mest pga at sambo ikke har sovet hjemme i natt!
Men nå har jeg snakket med han, og de er på vei hjemover fra fisketur.....jipppiii!

I dag ser det ut som sola skal titte frem faktisk.
Vi skal være med mamma og pappa på noen hyttevisninger i formiddag.
De skal kjøpe ny, og helst ved sjøen.
Nå skal jeg gomle i meg litt lakris og hoppe i dusjen.
Snakkes damer.........tjohooohei!

Hei, hallo! Våken jeg også omsider. Sovet leeenge og vel... Legger meg hver kveld med en liten forventning om at kanskje i natt vil gullet ut. Og da er det så sinnsykt skuffende hver morgen å våkne opp og finne ut at ingenting er skjedd i denne natta heller. 

Men i det minste er det sol her også i dag. Får bare glemme hele babygreiene og nyte det flotte været. Få med sambo ut på grillings og kanskje gå en tur...  Dere da - planer for dagen???

Heisann juni-snupper[:D]
Nå har jeg stått opp også,jeg som hadde tro på kanskje i natt kom han...for jeg har harde tak i ryggen,men...neida...han koser seg nok alt for godt der inne enda[;)]
Ellers er det bare kjempenydelig vær her,får håpe det holder seg,og
GRATULERER MED NY UKE TIL DERE SOM SKIFTER IDAG[8D]Jeg kommer etter i morgen jeg da...og forresten..da skal jeg jo til kontroll på føden også,får håpe det har skjedd noe til da..[;)]

Ha en strålende dag alle sammen[;)]Klem

Halloen damer! I dag har jeg også sovet lenge, selv om jeg var våken klokka sju da... sovna igjen, heldigvis og våkna ikke før halv ti... Deilig! Så nå har jeg spist og dusjet, og er klar for litt oppdateringer.... [:)]

Halla Snuppe-lurer!

Gjennom hele helga har jeg sporadisk hatt vonde kynnere, med "mensen-smerter" i rygg og mave, men ingenting har skjedd så langt... ruger fremdeles!
Å jeg er så spent på nurket! Åssen hu ser ut, om hu har hår, åssen barnegråt hu har...

Her er det strålende vær, litt vind...

Nå skal jeg varme rundstykker til snuppa mi og meg, så kal vi spise deilig lunsj.

Kanskje ta turen over til svigermor etterpå. Espen sover til nattevakt i kveld.

heisann.[:)]

vimpane:jeg er med jeg,elsker å rydde og hater rot/å rote[:D]bare så synd jeg får så vondt i bekkenet etterpå.[:'(]

gira:ingen fødsel?det drømte jeg ser du.har hatt murringer i rygg/mage i natt.i tillegg til kynnere.så jeg har vel innbildt meg i søvne st det var fødsel på gang,men så fant jeg ut at det var du som egentlig skulle føde før meg....hehe[:D]

laila:ja jøss han liker seg i magen.[:)]jeg trodde faktisk du skulle være en av di første som fødte..å har bare heiet på babyen i magen for hver uke han har holdt seg inni magen[:D]

fint sommer vær her i dag,så jeg må nok komme meg ut snart.

Good morning!

Jeg har sovet ganske godt i natt, endelig :) litt mensmurringer og en del vonde kynnere i går kveld. Alltid spennende å våkne opp, har det skjedd no??? så må jeg dra vekk dyna å se om senga er full av vann [8D] men neida, intet nytt fra denne kanten. (og godt er det).

I dag skal jeg gjøre absolutt ittno, siden vi var så flinke her i går med både rydding og støvsuging etc. Vel, skal få sambo til å vaske gulvene da! Være litt kommandant ;-) Jo, det må jeg gjøre ja... vaske balkongen... fullt av pollen, erre mulig!! Nå skal jeg først sette meg ut litt å slikke sol, hvem vet hvor lenge sola skinner her. Ha en fin dag så lenge allihopa! [:D]

...samma her, hvem vet hvor lenge denne sola er framme... så nå går jeg også ut i sola!![:)]

God dag
jeg har også gått med endel mensenmurring og sammentrekninger i helga. på en sjekk på sykehuset sa jordmora at riene var uregelmessige og at det så vidt har startet. En beroligende tur på sykehuset syntes vi. I dag morges da jeg var på wc fikk jeg ei rie som resulterte i oppkast. Da jeg tørket meg var det farget slim som om blod var blandet. Kan slimproppen ha gått? hvordan oppleves det når slimproppen går?

Tipper det var slimproppen ja! [:)] Jeg har aldri merket at mine har gått tidligere, men ut fra beskrivelsen høres det sånn ut! Lykke til! [;)]

Hallo damer!
I går hadde jeg og på følelsen av at ting begynte å skje. Hadde skikkelig vonde menssmerter hele dagen, så på kvelden fant jeg og mannen på at vi skulle gå en lang tur, i håp om at det skulle hjelpe. Men nei, resultatet ble vel heller et vondt bekken, men det kurerte vi når vi kom hjem. Mannen tappet i badekaret, tente stearinlys og fant frem en skvett rødvin, så satt vi oppi der og slappet av til vi la oss.
Det var tydeligvis en perfekt kveld for kroppen, for i natt har jeg bare våknet en eneste gang + at jeg sov til 11.15!!!
Tror det er minst et halvt år siden jeg klarte det!
Så nå føler jeg at jeg kan orke alt!!! he he

Jeg har hatt mensmurringer,vonde tak/kynnere i ryggen,samt en litt merkelig smerte i underlivet rundt 2 uker nå,og slimproppen gikk i uke 36 en gang,men her sitter jeg da,fremdeles ikke fødd,men har disse symptomene enda,men det er vel kanskje individuelt hvor fort ting skjer?![8|]Jeg håper bare det kan skje noe mer snart[:)]

Hei! I dag våknet jeg med sinnsyk skallebank og flimring for øynene. Var en tur på legevakta, ,med mistanke om SF. Blodtrykket og urinen var helt fint, så ingenting som tyder på noe galt. Jeg er så sliten av å være gravid, og humøret er på bånn igjen i dag! Sutre, sutre!![:(]

ORIGINAL: Flogå

Er det vanlig å gå rundt med murringer lenge? har hatt en del murringer de siste dagene og nettene...[:-]
Tror det er vanlig,jeg har selv gått med det lenge[8|][:o]

hei hei igjen alle sammen.
Kommet hjem fra hyttevisninger, og det var ikke lurt for Gira sitt bekken!
auauaua, måtte legge meg i badekaret når jeg kom hjem og det hjalp foreløpig!
Men guuuuuud så lang tid jeg bruker på å dusje, barbere alt, skrubbe kroppen og klippe negler på tærne.
Er dønn sliten når jeg er ferdig og like svett! Puh.....
Andre som også har det sånn med "elefant kroppen sin"??

Stardust jeg likte drømmen din kjempegodt jeg! Neste gang må den være sanndrømt i tillegg

SQUAT;er du her sammen med oss.
Åssen er det med smågullene dine??

ORIGINAL: gira

hei hei igjen alle sammen.
Kommet hjem fra hyttevisninger, og det var ikke lurt for Gira sitt bekken!
auauaua, måtte legge meg i badekaret når jeg kom hjem og det hjalp foreløpig!
Men guuuuuud så lang tid jeg bruker på å dusje, barbere alt, skrubbe kroppen og klippe negler på tærne.
Er dønn sliten når jeg er ferdig og like svett! Puh.....
Andre som også har det sånn med "elefant kroppen sin"??

Stardust jeg likte drømmen din kjempegodt jeg! Neste gang må den være sanndrømt i tillegg
Du er ikke alene om å føle deg svett etter en dusj/bad.Jeg føler meg nesten like svett etter en dusj som før jeg,spesielt hvis jeg har barbert meg el klippet tånegler[:o]Så lillegutt,du kan få komme ut,så ting blir litt lettere[;)]

hehe, godt å høre!
Måtte sette meg i sofaen og hvile meg en stund før jeg smurte inn kroppen og kledde på meg.

Har magen din sunket veldig Laila? Ser sånn ut på bildet!

hm, tenkte jeg skulle pakke sykehusbagen i dag!
Regner med at alle dere andre har gjort det.......er bare "treige" meg igjen!

Back
Topp