Skravletråd mandag 19. november

Kvelden skal nytes med strikking av vogntepper, med en god kopp kakao, og enten tv eller rolig musikk =)
Nå tror jeg nesten jeg må lage meg kakao jeg også, hørtes godt ut! Har dessverre ikke energi og ork til noe særlig mer da :)

Her har det vært hjemmedag med lillegull, han har hatt høy feber i hele dag. Så i dag ser ikke huset ut, etter at vi bare har sløva på sofaen under teppet. Lurer litt på om det er flere tenner på gang.. Litt kos er det også, når han faktisk har tid til å sitte på fanget mitt å kose leeeenge <3

Stakkar liten, god bedring!

Æsj får ikke tid til å skravle! Må komme meg i seng! Må jo ha 1 time i senga (Minst) til å lese og være på face (mobilen) :P Dumt ikke BV funker med mobil!! Bah...!

Æsj får ikke tid til å skravle! Må komme meg i seng! Må jo ha 1 time i senga (Minst) til å lese og være på face (mobilen) :p Dumt ikke BV funker med mobil!! Bah...!
har du iPhone? Da kan du bruke babyverden på tapatalk som du laster ned på app store, funker som bare det =)

har du iPhone? Da kan du bruke babyverden på tapatalk som du laster ned på app store, funker som bare det =)
Ser du innleggene skikkelig med den? Noen av innleggene er sånn at jeg må bla bortover, mens andre er helt greie å lese.

Ser du innleggene skikkelig med den? Noen av innleggene er sånn at jeg må bla bortover, mens andre er helt greie å lese.

Nå har jeg ikke brukt den veldig mye, kun et par ganger innom i dag. Men til nå har alle innleggene vært normale, trenger ikke å bla bortover.

Var de som var skrevet før det nye forumet så ble rare og bortover. Men alle som er skrevet nå etter oppdatering er nedover. Bruker for det meste mobilen og er fornøyd med det xsmile3

Back
Topp