Skravletråd Mandag 19. juni

Stakkars juni hønene som ikke har fått! All medlidenhet fra meg. Sender dere masse fødestøv!!!! håper dere kommer fort etter.... *kose-mose-savner-dere*

ORIGINAL: carina82

Stakkars juni hønene som ikke har fått! All medlidenhet fra meg. Sender dere masse fødestøv!!!! håper dere kommer fort etter.... *kose-mose-savner-dere*

Signerer!! Savner å være i samme båt som skravlehønene vi var..
Litt stille i "født i juni-klubben" synes jeg.

ORIGINAL: Irene30

Savner dere også
Er dødt her etter dere forsvant.....VIL VÆRE SAMMEN MED DERE JEG....*hulk*

Som dere ser er det mye negative vibber her inne, folk er leie og utslitte!
Satser på en ny frisk når vi møtes inne på FØDT i Juni forumet!

Og en ting til.....jeg blir like glad hver gang jeg får se bilder av snuskene deres
*få se få se*

ORIGINAL: gira

Savner dere også
Er dødt her etter dere forsvant.....VIL VÆRE SAMMEN MED DERE JEG....*hulk*

Som dere ser er det mye negative vibber her inne, folk er leie og utslitte!
Satser på en ny frisk når vi møtes inne på FØDT i Juni forumet!

Og en ting til.....jeg blir like glad hver gang jeg får se bilder av snuskene deres
*få se få se*

Misunner dere ikke..
Men ved godt mot så kan det jo ikke gå så mye lengre for mange av dere. Blir kjekt når dere kommer til ny-forumet med ny giv og erfaringer og bilder av nurkene deres. Gleder meg!

Er nok normalt det du føler der.. hadde det likedan innimellom.

ORIGINAL: Lille0My

Blir sikkert ikke tid til så mye BV etter at babyen e komt ut!!!!!!

Men nå tror eg at eg kjører og henter Sander i barnehagen, vært der lenge nok nå.........

Du ....er det flere enn meg som helt ikke vil gå i selskap og sånnt nå de siste dagene i svangerskapet?
er så lei av å være "midtpungtet" , lei av å høre på alle sine råd, lei av å svare på at jeg ikke kjenner noenting, lei av allt det der?

Vi skal egentlig i besøk til  tantungen vår i dag, men jeg orker ikke alt oppstyret rundt meg.......
Er det lov å ikke gå i besøket?
Er jeg slem?
Han blir bare 2 år, merker ikke at vi ikke er der..Har ikke så god kontakt......Men bursdagsgaven kan han få en annen dag, den har jeg kjøpt......................

Jeg droppa 2 års dagen til min tante unge for noen uker siden.
Men jeg klarte ikke gå opp alle trappene deres pga bekkenet!
Men var glad jeg hadde en "unnskyldning" da........var innom noen dager senere og gratulerte med dagen!
Men da var det bare jeg og mora som var hjemme, slapp unna alle folka og alle spm og kommentarer[:'(][:@]

ORIGINAL: Anita20

GIRA: når skal du klekke snart da? [:)] gleder meg til å sladre [:D]

Hihi, ikke spør!
I går hadde jeg en runde med lakserolje og sengegym, meeeeeeen
INGENTING skjer!!!![:D][;)]
Er lei og i underskudd på søvn, så her sitter tårene og tålmodigheten løst!
Gleder meg bare til å føde, og DU er den første jeg skal tekste.

Går det bra med lille snuske Oliver?
Vært inne på hjemmesiden din å sett, han er så fiiiin!

Anita20: kunne du sendt meg adressen til hjemmesiden deres? -har lyst å se bilder av lille gullet ditt[:)]

Jeg har vært hos jordmor, så humøret er stigende.[:D] Trodde jeg lakk litt fostervann, men det virker ikke sånn lengre nå. Fikk sjekket at hodet hans hadde festet seg nå, og det var en skikkelig gladnyhet. Nå sitter jeg og "mumser" masse sjokolade, og føler meg blidere og blidere.[;)]

Kjekt å høre Haldis. Trenger godt humør her inne. Få smitte-effekten i gang!!!!

Kjekt å høre Haldis. Trenger godt humør her inne. Få smitte-effekten i gang!!!!

Har en stor pose med sjokolade her, og en diger stratos, mer enn nok til alle + cola til de som trenger det.....Bare kom, så skal dere få.

Ååå.. som jeg fikk lyst på cola[8D]

Værsågod, Irene.

ORIGINAL: haldis

Værsågod, Irene.

Tuuuuuuuuuuuuuuusen takk![:D]

jeg har 3stk 1.5 ltr flasker..
skal jeg sende over en[:D][:D]

sambo driver å lager sjokoladekake...snille han...jeg hadde så lyst på noe godt..
men så mangla han melis å er nå på butikken...blir vel sjokolade på meg da[:D][:D]

sitter å ser på tvn nå...

Nå er jeg på tur til å bli litt blidere oxo...[;)]
tok meg et bad i sted og plutselig fikk jeg øye på noe hvitt slimete som fløt rundt i vannet... ganske tykt og "stort"... det var nok slimproppen, for jeg måtte liksom kjenne litt etter oppi der for å finne ut om jeg kunne kjenne noen åpning.... og det var etter det at den kom ut...
Så nå er jeg optimistisk som bare det! [:)]
I kveld må nok mannen til pers igjen, så får jeg ta en runde med lakserolje i morra igjen dersom det ikke skjer noe etter i kveld.

Lille0my - jeg orker heller ikke være med på noen ting nå, vil ikke være midtpunktet som du sier og måtte svare på om jeg ikke har lenge igjen osv... så heldigvis er mannen min med på alt av avslutninger osv...[;)]

erre mulig...??!!??
ser på tvn...
æsj..skjønne ikke at folk kan leve sånn..
å jeg syns vi har det skittent hvis vi ikke har støvsuga på en uke[8|]

hei flori..[:D]
hvordan går det?

ORIGINAL: Lisbeth83

erre mulig...??!!??
ser på tvn...
æsj..skjønne ikke at folk kan leve sånn..
å jeg syns vi har det skittent hvis vi ikke har støvsuga på en uke[8|]

Satt og så det samme programmet nå. Tenk å leve sånn? [:'(]

ORIGINAL: Lisbeth83

jeg har 3stk 1.5 ltr flasker..
skal jeg sende over en[:D][:D]

sambo driver å lager sjokoladekake...snille han...jeg hadde så lyst på noe godt..
men så mangla han melis å er nå på butikken...blir vel sjokolade på meg da[:D][:D]

sitter å ser på tvn nå...

Så snille dere er...

Så coop har fire halvanna litere til 25 kr nå. Får handle i morra.
Må uansett ikke drikke mer en en halv liter pr dag pga amminga.

Sjok kake? nam..

Back
Topp