suprAnirac
Forumet er livet
Stakkars juni hønene som ikke har fått! All medlidenhet fra meg. Sender dere masse fødestøv!!!! håper dere kommer fort etter.... *kose-mose-savner-dere*Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Stakkars juni hønene som ikke har fått! All medlidenhet fra meg. Sender dere masse fødestøv!!!! håper dere kommer fort etter.... *kose-mose-savner-dere*ORIGINAL: carina82
Stakkars juni hønene som ikke har fått! All medlidenhet fra meg. Sender dere masse fødestøv!!!! håper dere kommer fort etter.... *kose-mose-savner-dere*
ORIGINAL: Irene30
ORIGINAL: carina82
Stakkars juni hønene som ikke har fått! All medlidenhet fra meg. Sender dere masse fødestøv!!!! håper dere kommer fort etter.... *kose-mose-savner-dere*
Signerer!! Savner å være i samme båt som skravlehønene vi var..
Litt stille i "født i juni-klubben" synes jeg.

ORIGINAL: gira
ORIGINAL: Irene30
ORIGINAL: carina82
Signerer!! Savner å være i samme båt som skravlehønene vi var..
Litt stille i "født i juni-klubben" synes jeg.
Savner dere også
Er dødt her etter dere forsvant.....VIL VÆRE SAMMEN MED DERE JEG....*hulk*
Som dere ser er det mye negative vibber her inne, folk er leie og utslitte!
Satser på en ny frisk når vi møtes inne på FØDT i Juni forumet!
Og en ting til.....jeg blir like glad hver gang jeg får se bilder av snuskene deres
*få se få se*
ORIGINAL: Lille0My
Blir sikkert ikke tid til så mye BV etter at babyen e komt ut!!!!!!
Men nå tror eg at eg kjører og henter Sander i barnehagen, vært der lenge nok nå.........
Du ....er det flere enn meg som helt ikke vil gå i selskap og sånnt nå de siste dagene i svangerskapet?
er så lei av å være "midtpungtet" , lei av å høre på alle sine råd, lei av å svare på at jeg ikke kjenner noenting, lei av allt det der?
Vi skal egentlig i besøk til tantungen vår i dag, men jeg orker ikke alt oppstyret rundt meg.......
Er det lov å ikke gå i besøket?
Er jeg slem?
Han blir bare 2 år, merker ikke at vi ikke er der..Har ikke så god kontakt......Men bursdagsgaven kan han få en annen dag, den har jeg kjøpt......................
ORIGINAL: Anita20
GIRA: når skal du klekke snart da? [:)] gleder meg til å sladre [:D]
ORIGINAL: Lisbeth83
jeg har 3stk 1.5 ltr flasker..
skal jeg sende over en[:D][:D]
sambo driver å lager sjokoladekake...snille han...jeg hadde så lyst på noe godt..
men så mangla han melis å er nå på butikken...blir vel sjokolade på meg da[:D][:D]
sitter å ser på tvn nå...