Skravletråd Mandag 19. juni

her er jeg å god morgen..
sov til halv elleve jeg..må vel ta den søvnen jeg får[:)]
skjønner godt at alle er sure å gretne her..
er det selv også til tider[:'(]
igår etter at jeg hadde lagt meg var det noen rare bevegelser nede ved hode,vet ikke hva hun holdt på med[8|]
sambo ble kjempenervøs å trodde hun kom ut[:D][:D]
men jeg har henne i magen enda så de spådommene var ikke å tro på...

er forresten 18 grader her idag..
men overskya og regn av og til[8|]

er det bare meg her da..
alle dere andre streiker vel...
får sitte her alene da[:(]

ORIGINAL: Lille0My

Hey,hey! Stilig da...ligger tre hvalrosser og mulker i hver sin seng....Flere som oss som vil være med i gjengen?!

føler meg selvskreven i klubben. gårdagen var helt pyton og jeg har startet denne dagen helt likt. Har faktisk satt en brøddeig og skal skifte på senga,for å se om det er no som hjelper. er nå på uke 41+5[:'(][:'(][:@][:@][:@]

Hallo jenter....
Forstår at dere er lei... uff *sender masse fødestøv*
Nå ligger prinsessa mi og sover søtt, kanskje jeg også burde ta meg en lur,hun våknet hver time i natt og ville ha mat, er litt rar i hodet i dag ja![&:]

sitter her med noen stikkinger oppi fnutta[&:]

ORIGINAL: bærta

Hey,hey! Stilig da...ligger tre hvalrosser og mulker i hver sin seng....Flere som oss som vil være med i gjengen?!

føler meg selvskreven i klubben. gårdagen var helt pyton og jeg har startet denne dagen helt likt. Har faktisk satt en brøddeig og skal skifte på senga,for å se om det er no som hjelper. er nå på uke 41+5[:'(][:'(][:@][:@][:@]

Akkurat der er jeg også nå...
Lå og surmula i snga til klokka ni, da stod jeg opp, spiste litt og bestemte meg for å fortsette med å sortere og sette inn bilder i album...
...hmmm... til og med været er på min side i dag... det regner...

Hallo, alle sammen!!

Henger meg på tråden og er innmari lei av og vente jeg også!!
Har ingen tegn på noe i det hele tatt og føler også at jeg kommer til å gå langt over tida....

Her er det regnvær i dag, men utrolig klamt og varmt...

Må prøve å få gjort noe fornuftig husarbeid i dag, for har bare slappet av i helga..

Ha en så fin dag som mulig, jenter!![;)]

ORIGINAL: Lisbeth83

det hadde jeg også på slutten og de har ikke forsvunnet enda [&:] jordmora sa at jeg måtte ta det opp med legen min, da det kunne være noen nerver som var kommet i klem.....??

(
ORIGINAL: ale82

ORIGINAL: Lisbeth83

det hadde jeg også på slutten og de har ikke forsvunnet enda [&:] jordmora sa at jeg måtte ta det opp med legen min, da det kunne være noen nerver som var kommet i klem.....??

Har hatt det de 2 siste månedene av svaangerskapet. Fått beskjed fra lege og fysio om at det er bekkenløsning. Min unge har ikke festet seg i bekkenet enda...  Men, det kan jo være så mye. Godt, er det i hvertfall ikke!!!

ORIGINAL: katrine35+

ORIGINAL: bærta

Akkurat der er jeg også nå...
Lå og surmula i snga til klokka ni, da stod jeg opp, spiste litt og bestemte meg for å fortsette med å sortere og sette inn bilder i album...
...hmmm... til og med været er på min side i dag... det regner...

Er visst med i surmule og drittleigjengen eg og. 8 dager på overtid tærer på psyken. Virker ikke som det er noe på gang i dag heller. SUKK!!!
Blir gal av denne ventingen. Har time for modningsakupunktur senere i dag. Denne gangen MÅ det bare hjelpe!![&:]

Lykke til Marihøne! Du fortjener at det blir din tur nå... Lurer på om jeg har blitt helt gal innen jeg har gått noen dager på overtid...

Jeg hadde for høyt blodtrykk når jeg var hos jordmor på fredag. Skal sjekkes igjen i morgen. Jeg håper nesten det har steget litt slik at noe skjer, f.eks. igangsettelse av fødselen...( Helt sikkert ingen vits i å være så optimisisk..........)

ja det er godt å sove lenge[:D][:D]tror ikke du har gått glipp av så mye nei[8D]
kjeder meg jeg[8|]

Ikveld???
Mandag???

Ja det va noe å se frem til i alle fall...hehe!!

har ikke sett en eneste episode med fruene jeg[8|]

men heldig dere som har noe å glede dere til[:D]

sambo ringte nettopp..
hvordan går det?
kjenner du noe?

knis[:D] tror han er litt nervøs....
er søtt da...

hei alle.
Ser ut som Flori blir neste føder........
Det blir ihvertfall ikke meg!
Fikk sove en halv time nå, så ringte mamma selvfølgelig
for å høre hvordan det går.....*har en bekymra mor vettu*![&:]

Så nå skal jeg sitte her å vente til sambo kommer hjem fra jobb kl 15, også skal jeg å hente de nye brillene jeg har bestillt!

Så søt da... vil ta vare på kjæresten sin ja. Bra det!
Sambo pleier ringe meg fra bilen sin om dagene han å.. Hører gjerne på pludringa til Benjamin gjennom røret.

Back
Topp