Ja, ikke funnet noe lego enda.Har su googlet?
Funnet dukker av masha og kosedyr. Puslespill
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, ikke funnet noe lego enda.Har su googlet?
Ah skjønner. Passe på å få hvile når du kan da.Jalitt vondt i hodet og i går våknet jeg svimmel = ME sykdom har begynt å våkne litt. Nå koser vi i sengen
![]()
Haha ja sant. Me har tenkt å handla litt på storcash derfør så diskuterer vi priserLitt av en morgen diskusjonjeg har ikke peiling, desverre..
Eg trodde den var 19kr å han sa 15kr . Han ser ikkje priser han. Han tar de han ska ha å betalarNå ble jeg nysgjerrig her, hva gjettet dere prisen var?
E du på vei hjemJeg sitter i en bil
Etter hva jeg kan se når jeg googler det så er det ikke Lego som har det, men Simba som er noe som ligner LegoJa, ikke funnet noe lego enda.
Ahhh da må jeg kanskje endre søket litt.Etter hva jeg kan se når jeg googler det så er det ikke Lego som har det, men Simba som er noe som ligner Lego
Hello vakre damerhatt meg en to dagers pause fra bv
tenke seg til!! Hvordan har dere det?
![]()
Hviler så mye jeg kanAh skjønner. Passe på å få hvile når du kan da.
Hvordan går svangerskapet?
Hviler så mye jeg kangår bra det
8 uker igjen
![]()
Ting har roet seg så kunne leve moderat aktiv sa legen siden kroppen min liker å lage kynnere ved aktivitet. Skal på rutinekontroll på tirsdag så spent på når jeg skal ha neste kontroll![]()
Du må ikke bli sykRegner med det + at jeg er skikkelig tett
Ble det vondt sist?Ja.. Opererte ut en forrige høst. Ellers har jeg trekt 4 tenner.
Ble bare veldig opptatt med noe annetDu verden ikke verstHvordan klarte du det? haha
Bare bra her...med deg?
HeheHaha ja sant. Me har tenkt å handla litt på storcash derfør så diskuterer vi priser![]()
Hvordan har du klart det?Hello vakre damerhatt meg en to dagers pause fra bv
![]()
Hmm så dumt daJa, ikke funnet noe lego enda.
Yes er dt nåE du på vei hjem![]()
Hva har du drevet med?Hello vakre damerhatt meg en to dagers pause fra bv
![]()