Skravletråd lag Rosa

En tråd i 'Slankekrigen' startet av Smørblomst1, 5 Jan 2016.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Venessiela Forumet er livet Maiblomstene 2017 VIP Himmelbarn ❤️ Augustlykke 2020 ❤️ Assistert-jentene

Dette blir spennende :D

• Liker Liker x 1
  2. Romle Gift med forumet Junibarna 2015 VIP

Ok, jeg har prøvd meg på det en gang før og husker jeg regnet mye feil, så vet ikke om jeg burde begi meg ut på det... Får se om noen andre har lyst først, kanskje?

• Liker Liker x 1
  3. Smørblomst1 Forumet er livet ❤️ Augustlykke 2020 ❤️ ❤Januarlykke 2022❤ Januarlykke 2020

Da kjipa no e om eg ikkje får tatt den operasjonen. Har fått en kjempe hoste som har vart sio før jul. Trudde den sku gå over fort, men den sitter i. Snakka med anestesien i dag og fikk beskjed om å teste for infeksjon eller bakterier i måren. Hvis det slår ut så får eg ikkje tatt operasjonen. Så eg krysse da eg krysse kan for at alt ser fint ut i måro :D

4. Venessiela Forumet er livet Maiblomstene 2017 VIP Himmelbarn ❤️ Augustlykke 2020 ❤️ Assistert-jentene

Krysser for deg jeg også ;)

5. Smørblomst1 Forumet er livet ❤️ Augustlykke 2020 ❤️ ❤Januarlykke 2022❤ Januarlykke 2020

Takk :D

6. Beckymams Just keep swimming Marsmellows-15 Februarlykke 2015

Jeg gikk ned 7 kg før jul, la på meg 5 kg i jula... Jeg trenger dette!!

7. Cosacita Forumet er livet Augustbarna 2021

Ja, dette med snopet blir tøft. Jeg får så snopesug etter middag. Og jeg blir aldri fornøyd før jeg får sjokolade. .P

8. Smørblomst1 Forumet er livet ❤️ Augustlykke 2020 ❤️ ❤Januarlykke 2022❤ Januarlykke 2020

Da har eg vært hos legen i dag. Ingen infeksjon. Så no må eg bare holde meg frisk i 2 uker til. Så blir det forhåpentligvis operasjon :D

• Liker Liker x 4
  9. a87 Forumet er livet Desemberglede 2015

Tror det blir hardt her også i starten :/

10. *RSB* Hey Febbisbebbis'18

Jeg skrev her mandag når jeg var på første dag uten sukker, men i går så var søtsuget borte og i dag er det null problem :) Må bare holde seg hard i noen dager så går det over. Tygg sukkerfri tyggis :)

11. a87 Forumet er livet Desemberglede 2015

Ja, må bare klare de første dagene :)
    Har heldigvis tyggis som kan brukes. Tenkte jeg skulle komme i gang å lage meg juice igjen til uka også:)

• Liker Liker x 1
  12. Smørblomst1 Forumet er livet ❤️ Augustlykke 2020 ❤️ ❤Januarlykke 2022❤ Januarlykke 2020

Eg kjenne abstinensene begynner å snike seg inn her. Vondt i hode og skjelver litt. Sykt ka sukker gjør med kroppen!!! :eek:

13. a87 Forumet er livet Desemberglede 2015

Kommer nok til å kjenne det her også :p
    Blir fort til at det blir noe usunt når man er sulten og har hatt rester fra jul i hus..

14. Smørblomst1 Forumet er livet ❤️ Augustlykke 2020 ❤️ ❤Januarlykke 2022❤ Januarlykke 2020

Off. Ja, men eg må virkelig bare holde meg no de neste 14 dagene. Men håper det blir lettere om noen dager. For dette følest helt håpløst ut :p

15. a87 Forumet er livet Desemberglede 2015

Ja, det skjønner jeg :)
    Må bare holde seg hard de første dagene, så blir det nok helt sikkert bedre.

16. Smørblomst1 Forumet er livet ❤️ Augustlykke 2020 ❤️ ❤Januarlykke 2022❤ Januarlykke 2020

Håper det. Mamma og de hadde tatt ungene hjem i dag og spiste middag før eg kom, sånn at eg sku sleppa å sjå de eta middag :)

17. a87 Forumet er livet Desemberglede 2015

Hvor stramt regime må du kjøre de neste to ukene? Ingen vanlige måltider?

18. Smørblomst1 Forumet er livet ❤️ Augustlykke 2020 ❤️ ❤Januarlykke 2022❤ Januarlykke 2020

Nei. Det e kun shake. (800kcal). 3 shaker med vann og 2 shaker blandet med skummet melk ila en dag.

19. a87 Forumet er livet Desemberglede 2015

Okei, må bare gjøre det da.
    Hvilken shake er det da?

20. Smørblomst1 Forumet er livet ❤️ Augustlykke 2020 ❤️ ❤Januarlykke 2022❤ Januarlykke 2020

Bruker forever living sin :) e forhandler :D

Del denne siden