Skravletråd lag MILFs

Vi må få ut en ny utfordring jenter :) forslag?

Eller skal vi bare fortsette fra forje uke?
 
Uff, nei, den challenge-greia er jeg så lei av. :p

Sist krig jeg var med på hadde vi en utfordring å gå ut. F eks fikk vi 20 poeng for å ha gjort en aktivitet ute, leke ute med barna, hagearbeid osv. Hva som helst egentlig bare vi kom oss ut. Ikke type: gå til postkassen og hente post, men dere skjønner. ;)

Ellers likte jeg den med to fiskemiddager i uka.

Poeng for trening på en eller annen måte føler jeg er obligatorisk, snopefri også. Det er den som gir meg viljestyrke til å kutte snop. ;)
 
Uff, nei, den challenge-greia er jeg så lei av. :p

Sist krig jeg var med på hadde vi en utfordring å gå ut. F eks fikk vi 20 poeng for å ha gjort en aktivitet ute, leke ute med barna, hagearbeid osv. Hva som helst egentlig bare vi kom oss ut. Ikke type: gå til postkassen og hente post, men dere skjønner. ;)

Ellers likte jeg den med to fiskemiddager i uka.

Poeng for trening på en eller annen måte føler jeg er obligatorisk, snopefri også. Det er den som gir meg viljestyrke til å kutte snop. ;)

Eg e med på alt :D har bare ikke så god tid til å legge ut i dag. Så hadde vært supert om noen andre hadde mulighet til det :) synst forslaget ditt høres veldig bra ut ☺️
 
Denne uken ser det ut som det har løsnet litt her, endelig, har ligget på samme vekt i flere uker..Ned 0,5 kg :) Nå skal jeg kjøre på for å gå ned mest mulig til forsamtalen i oktober :)
 
Hurra!! Safe enda en uke! Var sikker på at jeg kom til å ryke.

Gratulerer Mocca med immuniteten! :D
 
Kan man spise sjokolade av 70% kakao og likevel få poeng for snopefri dag? Jeg sliter skikkelig. :(
 
Back
Topp