Skravletråd lørdag 13.mai

nata carina, ja i morgen vil eg ha tilbake trygge juni klubben. og viss eg ikkje er her i morgen e det berre fordi eg ikkje tørr å stikke hode ut i dette kjeppe jaget som er her.
 
jada imorgen blir det samme koselige juniklubben, med de samme hormonelle junibertene[:D]
 
*D
ORIGINAL: lalina

nata carina, ja i morgen vil eg ha tilbake trygge juni klubben. og viss eg ikkje er her i morgen e det berre fordi eg ikkje tørr å stikke hode ut i dette kjeppe jaget som er her.


Du får heve hodet, rette opp ryggen, ut med brystet og puste rolig. Da går det nok fint. Hvis de skremmer deg så skal jeg skremme dem ut igjen jeg.
 
sto opp for jeg ikke fikk sove,å lusket meg inn her....å hva i alle dager er det som fåregår her?
 
er helt sjokka jeg.det er jo helt sykt uasett hva som er sant eller ikke.[:o]
 
ja, værden har kommet til juniklubben
 
Ble ganske paff no med alt det som er skrevet her inne i kveld...(skulle bare logge meg kort på før eg la meg, har vært på besøk)
 
*vil også ha tilbake koslige, trygge juniklubben*
 
uff var det ikkje bedre da, når den som ville kunne oppsøke den store verden i stede for å få en heilt bataljon hit inn i vår trygge lille verden?
 
Juni ble Generell ett øyeblikk. Skummelt.
 
vi er nok tilbake til normalen i morra, *håpe*
 
men de skal snart dra sin vei nå, kanskje sende hele hurven på generell? men blei mye liv her inne ikveld da[8|]
 
noen som har sett noe til irene29 her idag
 
ja, men er jeg leste tidlig på skravletråden at hun hadde värt her. Hun har tatt alle de strenge beskjedene og sykemeldt seg 100% fra mandag av
 
ORIGINAL: suprEspen

Juni ble Generell ett øyeblikk. Skummelt.

 
ja jeg skjønner dette.har lest litt igjenom her nå...å missf.skrev i et av sine første innlegg at hun hadde termin 13 juni og at det var hennes 3?stemmer jo ikke det,å vekta på bilde stemmer heller ikke.
 
herregud..tenk vist mamma til 3 er missf.da??trodde ingenting kunne sjokere meg lengre,så mye tull å tøys det har vert her på bv.men dette tar kaka da.
 
ORIGINAL: sol77

ja, men er jeg leste tidlig på skravletråden at hun hadde värt her. Hun har tatt alle de strenge beskjedene og sykemeldt seg 100% fra mandag av

Så bra da[:)]
 
...er det forresten vanlig at det er så mange fra juniklubben som er oppe så seint? skulle ikke vi värt i seng og fårr skjönnhetssövnen vår? [:D]
 
ORIGINAL: sol77

...er det forresten vanlig at det er så mange fra juniklubben som er oppe så seint? skulle ikke vi värt i seng og fårr skjönnhetssövnen vår? [:D]

 
nei ikke vanlig,men lå bare å vrei meg....bedre å stå opp da[;)]å når jeg kom inn å leste dett ble jeg jaffal våken!!!!!!!!!!!!
 
jepp sol skulle vi ikkje ha ha vært i seng og fått skjønnehtssøvnen vår. men du skjønner det, at ho eg er sladdrevenn for ho e så pratesjuk i dag, så ho prater å prater på msn, å eg synes no detta berre er så kjekt å ha selskap, kjedlig det å være aleine, kjenner du til den?
 
ORIGINAL: lalina

jepp sol skulle vi ikkje ha ha vært i seng og fått skjønnehtssøvnen vår. men du skjønner det, at ho eg er sladdrevenn for ho e så pratesjuk i dag, så ho prater å prater på msn, å eg synes no detta berre er så kjekt å ha selskap, kjedlig det å være aleine, kjenner du til den?

nei, det kan ike jeg forstå...
ikke bra at hun skravler sånn, da! hun må föle seg fryktelig ensom. ...kanskje hun også har sovet middag slik at hun ikke er så veldig trött nå?
... en ting er iallefal sikkert: hun må snart spise og legge seg, for nå sliter hun med halsbrann[:D]
 
 
trur eg med skal ta kvelden snart. men eg er jo fortsatt så oppskaka over alt som har skjedd, veit ikkje om eg får sove.
du da får du sove eller blir du bare liggende våken å vente, slik e eg, kan dubbe av litt, og når klokken er så masse at eg veit at nå skal han ha klart å kommet seg hjem, da ligger der våken til han kommer
 
Back
Topp