Skravletråd juni 2018 <3

Jeg fikk det i fjor faktisk, og de ble på mystisk vis borte i vår! Har ikke klart å finne de igjen [emoji853] så da kom mamma med et par Ray Ban som var for store til henne, så jeg fikk overta de [emoji16] ellers et veldig godt tips! Kanskje verdt å se om de har noen kule uansett [emoji4]

Jeg har nettopp bestilt meg en treningstights og noen T-skjorter til trilleturene! Hva med ett gavekort på klær du kan handle etter fødselen?

Jeg har nettopp bestilt meg en treningstights og noen T-skjorter til trilleturene! Hva med ett gavekort på klær du kan handle etter fødselen?

Ja, jeg tør ikke handle sånt før en god stund etter fødselen. Husker det tok lang tid sist før hofter/bekken hadde trekt seg sammen til at det var fornuftig å kjøpe nye bukser og sånt. Så da må det evt. bli gavekort til å bruke utpå høsten.

Ja, det er en mulighet! joggeskoene mine synger på siste verset, så kanskje jeg skal vurdere nye joggesko :)

Det er jo ikke dumt, jeg fikk meg nye så fort snøen var borte da jeg fikk i januar sist (har bursdag i april), og det var deilig! Ønsket meg penger til det samme til bursdagen i år, men vil ikke kjøpe før ungen er født. :-)

Ja, jeg tør ikke handle sånt før en god stund etter fødselen. Husker det tok lang tid sist før hofter/bekken hadde trekt seg sammen til at det var fornuftig å kjøpe nye bukser og sånt. Så da må det evt. bli gavekort til å bruke utpå høsten.
Jeg liker å ha klær som passer, så jeg satsa på en str, så får jeg heller håpe jeg kan ned en str utover høsten. Da blir denne tightsen heller kosetights T-skjorter er greit å ha en str større i starten, ikke alltids magen spretter inn igjen etterpå

Jeg liker å ha klær som passer, så jeg satsa på en str, så får jeg heller håpe jeg kan ned en str utover høsten. Da blir denne tightsen heller kosetights T-skjorter er greit å ha en str større i starten, ikke alltids magen spretter inn igjen etterpå

Vi har sprengt budsjettene våre med et gigantisk husprosjekt, så føler jeg må holde meg til en runde påfyll i garderoben [emoji23][emoji23] men ja, magen trenger litt ekstra plass en goood stund enda. Kanskje jeg skulle ønsket meg masse behagelige hjemmeklær og ammeklær til permisjonstiden [emoji4]

Haha, vi er flere som har skravlet så mye at vi er på den der topp 100 lista:) ler meg i hjel av oss :computer005

Tusen takk folkens :) Jordmor tror det blir baby i dag. Utfordra meg til å være hjemme noen timer til :)

flere med vondt i magen her? føler jeg går med konstante mensmurringer :( forresten, lykke til jente88 <3

Back
Topp