God tid fortsatt heldigvisImponert.
Jeg tenker på å starte min snart, men ikke begynt med gavene enda så ingen hast.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God tid fortsatt heldigvisImponert.
Jeg tenker på å starte min snart, men ikke begynt med gavene enda så ingen hast.
Absolutt, ingen stress.God tid fortsatt heldigvis
Fotostativ.Månen sitter så fint på himmelen i kveld, men jeg skjelver sånn at jeg ikke får et skarpt bilde. Jeg klandrer min far, han er likedan![]()

God morgen til deg ogsåGod morgen alle sammen
Meldt overskyet her selvsagt men håper vi får sett litt likevelFotostativ.
I kveld skal det være måneformørkelse også, men svært lavt på himmelen så du må ha god utsikt mot sør for å se det. Ved klar horisont skal du kunne se mars enda lavere når det pågår. Kult. Vi har slett ikke klar horisont mot sør.
God morgenGm. Trøtt . Men men. Kan ikke klage når de sover i strekk fra 8-7 heller føler jegmen bråvåknet av mareritt kl. 3 og slet med å sove igjen. I dag er meldt 35 grader. Himmel
God morgenGod morgen alle sammen
Vurderte å avspasere i dag, men lufteanlegget her på jobb er veldig bra, hjemme blir det varmt og så måtte jeg uansett hente bilenSnart helg
34 grader meldt i dag så blir en varm dag
Vurderer å dra tidig hjem, men der er fem unger og veldig varmt... Og det bruker av plusstimene jeg forsøker å skrape sammen...Vurderte å avspasere i dag, men lufteanlegget her på jobb er veldig bra, hjemme blir det varmt og så måtte jeg uansett hente bilen
Vi drar muligens på stranda med 3 barn og to voksne i dag, de to minste blir i bhgVurderte å avspasere i dag, men lufteanlegget her på jobb er veldig bra, hjemme blir det varmt og så måtte jeg uansett hente bilen
Jobber til 16.45 jegKonkluderte med at min 90% av sommertid gir full dag 1340 så jeg kan jo komme relativt tidlig hjem uten å gå i minus. Bare ikke gå i pluss.
Hørtes deilig utVi drar muligens på stranda med 3 barn og to voksne i dag, de to minste blir i bhg