Skravletråd Juli

Månen sitter så fint på himmelen i kveld, men jeg skjelver sånn at jeg ikke får et skarpt bilde. Jeg klandrer min far, han er likedan :P

Månen sitter så fint på himmelen i kveld, men jeg skjelver sånn at jeg ikke får et skarpt bilde. Jeg klandrer min far, han er likedan :P
Fotostativ.

I kveld skal det være måneformørkelse også, men svært lavt på himmelen så du må ha god utsikt mot sør for å se det. Ved klar horisont skal du kunne se mars enda lavere når det pågår. Kult. Vi har slett ikke klar horisont mot sør.

Gm. Trøtt . Men men. Kan ikke klage når de sover i strekk fra 8-7 heller føler jeg:) men bråvåknet av mareritt kl. 3 og slet med å sove igjen. I dag er meldt 35 grader. Himmel

God morgen alle sammen

Fotostativ.

I kveld skal det være måneformørkelse også, men svært lavt på himmelen så du må ha god utsikt mot sør for å se det. Ved klar horisont skal du kunne se mars enda lavere når det pågår. Kult. Vi har slett ikke klar horisont mot sør.
Meldt overskyet her selvsagt men håper vi får sett litt likevel

Vurderte å avspasere i dag, men lufteanlegget her på jobb er veldig bra, hjemme blir det varmt og så måtte jeg uansett hente bilen
Vurderer å dra tidig hjem, men der er fem unger og veldig varmt... Og det bruker av plusstimene jeg forsøker å skrape sammen...

Vært her halvannen time og vi har sommertid så jeg trenger ikke jobbe sånn veldig lenge uansett.

Konkluderte med at min 90% av sommertid gir full dag 1340 så jeg kan jo komme relativt tidlig hjem uten å gå i minus. Bare ikke gå i pluss.

Vi drar muligens på stranda med 3 barn og to voksne i dag, de to minste blir i bhg
Hørtes deilig ut

Drar jeg hjem kan vi dra på stranda, men da to voksne og fem barn mellom 2,5 og 10, det blir vel trolig litt styr, så skjer neppe. De har basseng i hagen men ikke så stort og særlig guttungen bader mer på stranda enn der.

Back
Topp