God deal.Mye bra og billig så ut til ja. Jeg betalte 1400 for mini a ture jakke, Wheat vårdress, Superfit vintersko og viking vintersko.
Tørr ikke kjøpe sko på nett jeg, ungene mine må prøve hvilke de får foten nedi...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God deal.Mye bra og billig så ut til ja. Jeg betalte 1400 for mini a ture jakke, Wheat vårdress, Superfit vintersko og viking vintersko.
Kjøper kun modeller de har hatt før eller prøvd i butikkGod deal.
Tørr ikke kjøpe sko på nett jeg, ungene mine må prøve hvilke de får foten nedi...
Blir hett
Når jeg først prøver, og gjerne har bomma på hvilken størrelse de skulle ha, så kjøper jeg dem også jeg. Neppe økonomisk, men det er sånn det blir hos oss. Sko kjøpes når de trenger dem. Prøver og kjøper.Kjøper kun modeller de har hatt før eller prøvd i butikk
Driver du med bullet journal eller lager du bare liste sånn likevel? [emoji5] jeg er listemenneske de luxe, og samler alt u en bullet journal jeg drasser med meg over alt [emoji16]Et av punktene er jo å jobbe med å snu de negative tankene
Jeg kan klare dette.
Jeg er flink som tar grep.
Jeg fortjener et ryddig hjem og jeg skal få det.
Jobber jeg jevnlig med å tenke.
Og i går full pott på lista mi
![]()
Samme herKjøper kun modeller de har hatt før eller prøvd i butikk
Så deiligHurra, svigermor hentet begge ungene
Da kan jeg rydde på badet da...![]()
Jippi gratulerer så myeHurra gravid med nr 3 og fikk i går vite at vi venter en frisk jente. Kjekt med en jente etter 2 gutter
![]()
Tusen takk[emoji173]Jippi gratulerer så mye![]()
Når er termin?Tusen takk[emoji173]
20.12[emoji4] så satser på at lillesøster kommer før jul og jeg ikke går overtid [emoji15]Når er termin?
Hadde termin med frøkna 29.12, hun kom 16.20.12[emoji4] så satser på at lillesøster kommer før jul og jeg ikke går overtid [emoji15]
Eldste kom dagen før termin (termin 1.1.15 kom 31.12.14) og nr 2 kom dagen etter termin (termin 20.7.16 og kom 21.7.16)[emoji4]Hadde termin med frøkna 29.12, hun kom 16.
Veldig greit.
Når kom de andre i forhold til termin?
Jeg... Har en slags bullet journal men den er litt sånn av og på og ikke helt i bruk.Driver du med bullet journal eller lager du bare liste sånn likevel? [emoji5] jeg er listemenneske de luxe, og samler alt u en bullet journal jeg drasser med meg over alt [emoji16]
Hvorfor ikke samle alle i flere faner i et Excel dokument.Jeg... Har en slags bullet journal men den er litt sånn av og på og ikke helt i bruk.
Lille gjerne blitt god på det, har tusen løse lister...
Så deilig