Skravletråd Juli

Fant på å gå hjem fra jobb i dag.
Sliten nå

Handler til 15 barn jeg ( dvs1 er 18 nå da men)

Nå telte ikke jeg med onkel ungene til samboeren :p så da blir det 15 til sammen hvis jeg ikke telte feil :p Men på samboeren sin side er det mer barn enn det det er på min side der de eldste er 25, 18,16 og videre nedover :p

Nå telte ikke jeg med onkel ungene til samboeren :p så da blir det 15 til sammen hvis jeg ikke telte feil :p Men på samboeren sin side er det mer barn enn det det er på min side der de eldste er 25, 18,16 og videre nedover :p
Min eldste nevø er 18 og minste snart 1 år

Nå telte ikke jeg med onkel ungene til samboeren [emoji14] så da blir det 15 til sammen hvis jeg ikke telte feil [emoji14] Men på samboeren sin side er det mer barn enn det det er på min side der de eldste er 25, 18,16 og videre nedover :p
Jeg regner mine tanteunger like mye som mannens onkelunger.
Vi har jo da også vært gift siden før de ble født.
Han har ikke egne onkelbarn på sin side men om/når de kommer vil jeg regne meg like mye som tante til dem

Han har ikke egne onkelbarn på sin side men om/når de kommer vil jeg regne meg like mye som tante til dem

Det har bare vært vane sak for oss å si tanteunger og onkelunger

Det gjør vi også selv om vi ble gift etter første kom

Dårlig blodsirkulasjon kanskje? Dårlig isolert som mannen sa.

Sliter ikke så mye med det nå lenger. Er ikke på grensen til undervektig lenger heller.

Det kan jo ha noe med saken å gjøre[emoji4] blir fort frossen om man er veldig tynn.

Ja, men trolig kunne denne ungen klart seg helt fint uten at jeg vasket klær på en måned. Og ikke måtte gått med samme overdel to dager på den tiden. Mulig buksene måtte brukes to ganger...

Hihi, det er mye klær[emoji28]

Back
Topp