Regn lørdag tilogmes mandag herHer skal sommeren komme igjen i helga
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Regn lørdag tilogmes mandag herHer skal sommeren komme igjen i helga
Handler til 15 barn jeg ( dvs1 er 18 nå da men)Ja, da kan det være enkelt å finne ut hva man skal kjøpeMen går fort surr i hodet når man handler til flere enn 3-4 barn
Har tross alt 9 (10) tante ungeralle dem er ikke barn men
![]()
Handler til 15 barn jeg ( dvs1 er 18 nå da men)
Min eldste nevø er 18 og minste snart 1 årNå telte ikke jeg med onkel ungene til samboerenså da blir det 15 til sammen hvis jeg ikke telte feil
Men på samboeren sin side er det mer barn enn det det er på min side der de eldste er 25, 18,16 og videre nedover
![]()
Jeg regner mine tanteunger like mye som mannens onkelunger.Nå telte ikke jeg med onkel ungene til samboeren [emoji14] så da blir det 15 til sammen hvis jeg ikke telte feil [emoji14] Men på samboeren sin side er det mer barn enn det det er på min side der de eldste er 25, 18,16 og videre nedover![]()
Er visst bare lørdag vi skal få sommer, regn igjen på søndag. Vi får se.Regn lørdag tilogmes mandag her
Dersom du ikke vil ha det regnet så tar jeg gjerne i mot i bøtter og spannEr visst bare lørdag vi skal få sommer, regn igjen på søndag. Vi får se.
Driver med litt annetStille her i kveld![]()
Tror dere trenger det mer enn ossDersom du ikke vil ha det regnet så tar jeg gjerne i mot i bøtter og spann
Det er snakk om at det muligens, kanskje kommer noe til helgen, krysser alt vi har for at det skjerTror dere trenger det mer enn oss
Jeg regner mine tanteunger like mye som mannens onkelunger.
Vi har jo da også vært gift siden før de ble født.
Han har ikke egne onkelbarn på sin side men om/når de kommer vil jeg regne meg like mye som tante til dem
Det gjør vi også selv om vi ble gift etter første komJeg regner mine tanteunger like mye som mannens onkelunger.
Vi har jo da også vært gift siden før de ble født.
Han har ikke egne onkelbarn på sin side men om/når de kommer vil jeg regne meg like mye som tante til dem
![]()
Jeg elsker mannen min.
Laget kveldsmat til meg.
Fikk gjort alt utenom å rydde 5 min på soverommet. For der sov jo lillemor.
Sliter med å få det gjort i dag også så kan ikke akkurat skryte av automatiserte rutiner.
Dårlig blodsirkulasjon kanskje? Dårlig isolert som mannen sa.
Sliter ikke så mye med det nå lenger. Er ikke på grensen til undervektig lenger heller.
Ja, men trolig kunne denne ungen klart seg helt fint uten at jeg vasket klær på en måned. Og ikke måtte gått med samme overdel to dager på den tiden. Mulig buksene måtte brukes to ganger...
Det er den i dag hvertfall
Ja jeg vetSå bra da[emoji16]