Skravletråd Juli

Hvilket møbel er det snakk om fra Ikea? [emoji4]

Noen burde man nok pusse ned først ja tenker jeg. Noen burde gjerne grunnes med noe for at malinga skal sitte bedre. Sånn som malm kommodene feks er sikkert fantastisk enkle å bestille sånn folie på ebay til og forandre hele utseendet på de der. For de har så glatt utseende. Tenker den glatte teksturen der er enklere med slike steg enn hele nedpussinga og malinga da [emoji14] Men det er jo hva man srlv gidder.
Denne
https://m2.ikea.com/no/no/p/lappland-tv-mobel-brunsvart-30285153/å

Jeg har ikke begynt med å handle julegaver ennå jeg :p Jeg syns det blir vanskeligere å finne hva jeg skal kjøpe til dem forskjellige :inpain: Barn har feks så mange leker at man vet ikke hva dem skulle mangle, og klær er jeg litt redd for å kjøpe siden jeg ikke vet om det passer eller ikke :hilarious: Så det er ikke enkelt :hilarious:
Barn er de enkleste synes jeg , mangler vel kun til mitt eget barn og en nevø nå

Ah. Ser for meg at du må pusse den ned. Den er vel sånn glatt overflate gitt. Evnt høre med de på en malebutikk hvordan de ville gjort det for best resultat [emoji4] Om de tenker grunning av en sort først gjerne, før den fargen du evnt vil ha [emoji4]
Den er jo alt for stor til at jeg begynner å pusse på den i tillegg til å male. Spørs om det må bli med tanken.

Noen få dager før meg og jeg har ikke fått noen spørsmål. Men jeg har fått en gave, vet at vi har med oss er par fra ferie, at jeg får vipps av svigermor og trolig også min bror...

Men jeg har fått spørsmål ang jul da...
Gammel blir du?:) har kommet på noen ønsker og vet noe hva jeg får allerede

Kan du ikke skru den i fra hverandre og ta del for del ? :)

Hahaha åæ:laughing025
Tanken slo meg ikke engang :laughing025
Jeg må sannsynligvis ta den fra hverandre uansett snart, så da kan jeg benytte anledningen, oom jeg får med mannen på det da ^^

Gammel blir du?:) har kommet på noen ønsker og vet noe hva jeg får allerede
Jeg blir 39 og ser derved et skremmende tall i fremtiden

Det gikk ikke helt opp for meg før jeg fikk invitasjon til min et år eldre kusines 40 års dag at. Oi... Neste år...

Kan du ikke skru den i fra hverandre og ta del for del ? :)

Jeg må sannsynligvis ta den fra hverandre uansett snart, så da kan jeg benytte anledningen, oom jeg får med mannen på det da ^^

Pusse, grunning og maling vil jeg tro. Eller sånt kontktpapir [emoji5]
af21721830bb218503935ad23460a1e7.jpg

Det blir nok finere hvis du tar del for del siden det nok ikke er lett å komme til i alle kriker og kroker på skapet :):)
Har dere ikke et rom som ikke blir brukt? så slipper du at det står i rampelyset hver gang du går i stua ell hvor det skapet står :p

Jeg blir 39 og ser derved et skremmende tall i fremtiden

Det gikk ikke helt opp for meg før jeg fikk invitasjon til min et år eldre kusines 40 års dag at. Oi... Neste år...
Ja.nemlig Hehe . Blir 31år selv .

De minste blir glad for de meste og de største bruker jeg tid på å finne noe jeg vêt de liker

Ja, da kan det være enkelt å finne ut hva man skal kjøpe :hilarious: Men går fort surr i hodet når man handler til flere enn 3-4 barn :hilarious:
Har tross alt 9 (10) tante unger :hilarious: alle dem er ikke barn men :hilarious:

Det blir nok finere hvis du tar del for del siden det nok ikke er lett å komme til i alle kriker og kroker på skapet :):)
Har dere ikke et rom som ikke blir brukt? så slipper du at det står i rampelyset hver gang du går i stua ell hvor det skapet står :p

Den må stå på stua, er jo til tv. Sukk.

Back
Topp