Skravletråd Juli

Tja, jeg har en del års erfaring med å fysisk sitte på fingrene mine, særlig i bil på vinteren etc.

Mannen kjøpte pulsvarmere til meg og plutselig satt jeg ikke på fingrene mine og da innså jeg at det hadde jeg pleid å gjøre.

Kalde fingre er kjipt[emoji13]

Bahh, hvor mye klær kan en unge ha?

Gjennomgang av kommoden til mellomste. Jeg luket ut masse. Skikkelig masse. Og fortsatt går nesten ikke skuffen med gensrenog t-skjorter igjen.

Og dette er før hun får det som hun arvet i sommer... Heldigvis er noe av det litt for stort så jeg holder det i en pose til våren sikkert, hun fikk en pose i vår av det hun arvet i fjor sommer. Tanta et halvannet år eldre og en god del lenger nemlig.

På sikt skal vi innrede gjesterommet til henne og da må hun få seg garderobeskap. Skyvedør, sikkert med tre dører, det er enormt mye klær den jenta har.

Så deilig å arve masse klær[emoji1]
Skulle ønske jeg hadde den muligheten selv... gutta arver hverandre da selvsagt[emoji28]

Skal trene litt til video for første gang på flere uker. Etter at vi ommøblerte har det ikke vært plass til aerobic siden jeg da dæljer inn i lampa (lavt under taket, lampa er i hodehøyde). I kveld blir det å ta oppvarmingsdelen, og så gå rett på styrketrening. Det bør gå.

Lykke til[emoji16]

b5039dc56e70fa7ad0b9e8da6b7f1fb3.jpg

Jeg elsker mannen min.

Laget kveldsmat til meg.

Kom du i gang?[emoji85]
Fikk gjort alt utenom å rydde 5 min på soverommet. For der sov jo lillemor.

Sliter med å få det gjort i dag også så kan ikke akkurat skryte av automatiserte rutiner.

Kalde fingre er kjipt[emoji13]
Dårlig blodsirkulasjon kanskje? Dårlig isolert som mannen sa.

Sliter ikke så mye med det nå lenger. Er ikke på grensen til undervektig lenger heller.

Så deilig å arve masse klær[emoji1]
Skulle ønske jeg hadde den muligheten selv... gutta arver hverandre da selvsagt[emoji28]
Ja, men trolig kunne denne ungen klart seg helt fint uten at jeg vasket klær på en måned. Og ikke måtte gått med samme overdel to dager på den tiden. Mulig buksene måtte brukes to ganger...

Ja, veldig heldig.

Få gjort litt mer på habit-trackeren min nå så skal jeg legge meg. Tøft å begynne på jobb igjen kjenner jeg
Satte egentlig en smiley bak der, men den fulgte visst ikke med den. For moderne for denne siden gitt [emoji849][emoji23] Hardt å komme i rutiner igjen

Satte egentlig en smiley bak der, men den fulgte visst ikke med den. For moderne for denne siden gitt [emoji849][emoji23] Hardt å komme i rutiner igjen
Nesten ingen av smilene på min mobil kommer med

Back
Topp