Skravletråd Juli

Hørtes koselig ut ja.

Jeg er det baking med bestemor for ungene før de skal på hyttetur.

A set up for dissapointment. Bestemor og eldste skal bake. Han elsker totenkringler men gidder ikke trille mange. Jentene derimot... De vil men er visst for små...

Får de ikke bli med altså?

Joda, de får nok det.

Bare at da er svigermor skuffet over han som ikke gidder.
Og "kvaliteten" på kringlene til jentene.

Aha. Ikke så flink til å ta ting på barnas nivå da. Kjedelig :(
Får du til å kose deg på ferie? Det høres jo ut som at det er litt gnisninger der, mye å irritere seg over. Jeg skjønner godt at du tenker å begrense det til bare 1 uke neste år.

Joda, de får nok det.

Bare at da er svigermor skuffet over han som ikke gidder.
Og "kvaliteten" på kringlene til jentene.
Og jeg. Sånn siden jeg vet det skal heve tre ganger. To før de baker. Og deigen er ikke satt enda. For det mangler mer melk. (nei. Eldstemann foretrekker h melk, men han hadde drukket lett om det var fordi helmelken gikk i baksten. Faktisk uten å mukke)

Og ungene skal altså på hyttetur med svigerfar i dag. Det vet svigermor

Aha. Ikke så flink til å ta ting på barnas nivå da. Kjedelig :(
Får du til å kose deg på ferie? Det høres jo ut som at det er litt gnisninger der, mye å irritere seg over. Jeg skjønner godt at du tenker å begrense det til bare 1 uke neste år.
Jeg koser meg sånn som best jeg kan. Men gnisninger er det og jeg vet av mange års erfaring at en uke er egentlig nok. Det passerte vi i helga og jeg merker det.

Alt går. Jeg skal muligens klare å vente med å Google neste års ferie til vi kommer hjem...

Men du skal jo få slappe av i ferien med en så travel jobb, så jeg syns du kan få tenke litt på egne behov og.

Lite status.
Det to yngst ungene er helt fine, eldste vet jeg ikke da han sover fremdeles.
Mannen og jeg er begge skikkelig dårlige.
Jeg kom meg i seng like etter kl 2 i natt, men måtte opp igjen da mannen ble sittende fast på do.
Rundt kl 4 kunne jeg legge meg, men fikk ikke sove siden jeg var for kvalm, det klarte jeg først et sted mellom kl 9 og 10.
Akkurat stått opp siden mannen også trenger og sove litt

Lite status.
Jeg kom meg i seng like etter kl 2 i natt, men måtte opp igjen da mannen ble sittende fast på do.
Rundt kl 4 kunne jeg legge meg, men fikk ikke sove siden jeg var for kvalm, det klarte jeg først et sted mellom kl 9 og 10.
God bedring

Men du skal jo få slappe av i ferien med en så travel jobb, så jeg syns du kan få tenke litt på egne behov og.
Det blir hektisk på jobb igjen neste uke ja. Og de første tre ukene av august. Deretter roligere, men da begynner skolen, mao lekser og korps og kulturskole og speider. (fotballen har egentlig ikke ferie. De tok treningspause de siste to ukene i juli ettersom så få kunne komme på trening de første to ukene i juli, liksom...)

Så ja. Jeg må få hvile litt, det må jeg. Men ikke drive mannen helt til vanvidd med mas... Jeg har bedt ham svare litt på hvilke år han tenker seg Legoland, dyreparken og "sydenferie", men skal ikke mase helt enda...

Men når jeg først begynte å tenke.... Så har Lego-interessen til eldstemann våknet igjen og Legoland seiler opp som meget aktuell. Kombinert med bading (lalandia?) og løveparken og hva enn annet. Danmarkferie.

Det er et utall av mulige logisgikkløsnknger.

Bestille biletter på Legoland? Bestille lalandia med Legoland? Bestille colorline med lalandia og Legoland? Må bruke litt tid på å orientere meg og finne beste løsning og tilbud og presentere det for mannen.

Fikk lyst på Legoland i høstferien, men trolig jobber vi i høstferien. Også kommer svigermor

Vel. Da byttet jeg som jeg har planlagt en stund abb på meg og guttungen på telefon.
Ice
Han skal få 500 mb til 99 mot 200 mb til 99
Og jeg skal få 1 g for 129 mot 1 g for 199 eller noe sånn.
Sånn de første to mnd får vi enormt med data for så å settes på det vi reelt bruker. Guttungen bruker jo opp sine 200 og bruker nok 4-500 og jeg tenker det får holde enn så lenge

Jeg bruker stort sett 6-700 og satser på 1 g. Det jeg ikke bruker overføres til neste mnd men jeg kan også dele det med guttungen ved behov
Mannen har abb gjennom jobb og mellomste har ikke fått telefon enda så det er bare oss to

Pannekakesteking er kjedelig. Spesielt når man tydelig steker for en hær og ikke for 4 personer.... [emoji849] Rester for noen dager gitt....

Men når jeg først begynte å tenke.... Så har Lego-interessen til eldstemann våknet igjen og Legoland seiler opp som meget aktuell. Kombinert med bading (lalandia?) og løveparken og hva enn annet. Danmarkferie.

Det er et utall av mulige logisgikkløsnknger.

Bestille biletter på Legoland? Bestille lalandia med Legoland? Bestille colorline med lalandia og Legoland? Må bruke litt tid på å orientere meg og finne beste løsning og tilbud og presentere det for mannen.

Fikk lyst på Legoland i høstferien, men trolig jobber vi i høstferien. Også kommer svigermor
Mye å dra p i Danmark og korte avstander

Lite status.

Hjelp, det var voldsomt! :(

Back
Topp