~Ønskebarn17&19
Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Assistert-jentene
Desemberlykke2017
Julegavene 2019
Hva handler de om?Pax bøker
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hva handler de om?Pax bøker
Haha. Godt vi er flere i samme båt.(no pun intended)Det kunne like gjerne ha vært oss.
Får man ikke kjøpt klær og deo på båten![]()
nå er vi på vei hjem. Illeluktende og trøtte, men fornøyde Ønsket av fadder denHva med den sparkesykkelen?
Ikke noe kjekt, men det er jo gjerne sånn. Det er jo så smittsomt.Lille U smittet frøkna og hun begynte å spy like før middag.
Tenkte å sitte litt oppe i tilfelle det kom mer etter hun sovnet, ikke kommet noe, men nå holder eldste og mannen på.
Så bra.Jeg har sittet ute på verandaen i nesten hele kveld med mamma, begge med strikketøyet ute. Veldig koselig
Lillejenta våknet opp, men jeg klarte å roe henne uten pupp. Seier![]()
Neste år en annen ferie og bare noen få dager hod svigersJeg er åpenbart mentalt helt velg klar for at ferien er over. Og det er to dager og tre netter igjen.
Altså tre kvelder med røyklukt på soverommet i tillegg til andre tider på døgnet andre steder. Stua nå.
To dager å få vasket den ødelagte kjolen på.
For noen av oss er det langt mer slitsomt å måtte holde hendene i ro når en prater.Ser på Tidsbonanza. Programlederen plager vettet av meg med sin handvifting! Han må da bli voldsomt sliten av å prate med folk når han må vifte sånn når han prater![]()
Pax-serien har gått sin seiersgang blant unge lesere i Sverige. Dette er lettlest og medrivende fantasy, med røtter i vår egen kulturhistorie. Men samtidig byr bøkene på mye mer – som hos Johan Ajvide Lindqvist. Portrettene av Viggo og Alrik, brødre og fosterbarn, er nyanserte og til tider hjerteskjærende. På Alriks 12-årsdag har moren deres lovet å komme, og Viggo gleder seg hemningsløst – men Alrik har allerede lært at det gjelder ikke å glede seg, så blir skuffelsen til å bære. Heldigvis kan de finne adspredelse i nattlige fantasy-eventyr!Hva handler de om?
Det er nok minst en uke, de skal jo helst ha noen dager og netter hos hver av dem. Overnatting på hytta med svigerfar, båt over Mjøsa og sånn.Neste år en annen ferie og bare noen få dager hod svigers
Kos dereGmgamlebyen i dag
Da er det vel bare å skifte over på noe annet
Takk dere ogKos dere
Men, faktisk helt valgfritt å se tv.... Jeg har nesten sluttet. Vet ikke helt når det skjedde...Ingenting å se på
Men, faktisk helt valgfritt å se tv.... Jeg har nesten sluttet. Vet ikke helt når det skjedde...
Det skal viTakk dere og
Hørtes koselig ut ja.Bytur med eldste i dag da, det kan bli koselig![]()
Hva skal dere?Bytur med eldste i dag da, det kan bli koselig![]()