Skravletråd Juli

Ikke kult, men relativt fast innslag. Nevnte jeg at to uker her er en uke for mye? At vi "neste år" ikke skal det? At mannen min ligger tynt an om vi skal det NESTE år også?

Hehe, du har min dypeste medfølelse[emoji28][emoji173]️

En lang og innholdsrik dag i hunderfossen er tilbakelagt. Det har vært tredeling mye av dagen. Gutta for det meste for seg selv i il tempo extra gigante gang på gang på gang og trollfallet innimellom. Lillemor i det lille toget, den lille bilbanen og froskekarusellen, alle tre altså for sånne så små at de er for små for det meste annet. Jentene var tidvis med henne, de likte også froskekarusellen.

De har tatt raftingen et par ganger og kjørt biler og vi var i eventyrslottet sammen jeg og alle tre jentene.

Vi dro altså sammen med svigerfar som har en sønn som er et år eldre enn vår og en datter som er halvannet år eldre enn vår mellomste. Så de to gutta og de to eldste jentene har mye glede av hverandre.

Høres ut som en super dag![emoji16]

Hehe, du har min dypeste medfølelse[emoji28][emoji173]️
Takk, jeg vet vi skal hit neste år også men jeg håper inderlig på noe mer å se frem til enn en dag i hunderfossen

Lilleputthammer utgår i år også men muligens rusler vi noen timer på Maihaugen i stedet. Det kan være koselig, lavterskel, rolig og hyggelig tenker jeg

Råflaks, den lå ombord i il tempo gigante og er funnet nå, den hadde flyttet seg noen meter så mannen ringte. Superduper flaks!

Og sidene det er stengt enda stusset noen på en lyd.

Last edited:
God morgen! Sitter ute på verandaen med te med ekstra kanel og koser meg i 26 grader!
Herlig! :Heartred

Takk, jeg vet vi skal hit neste år også men jeg håper inderlig på noe mer å se frem til enn en dag i hunderfossen

Lilleputthammer utgår i år også men muligens rusler vi noen timer på Maihaugen i stedet. Det kan være koselig, lavterskel, rolig og hyggelig tenker jeg
Koselig på maihaugen
I nærheten ligger det hotell og der kan man bade gratis

Koselig på maihaugen
I nærheten ligger det hotell og der kan man bade gratis
Åhh? Detaljer, eller skal jeg Google, eller finner jeg det sånn helt enkelt?

Back
Topp