Alt bra med tvillingene på jordmorkontroll![]()
Så flott da[emoji16]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Alt bra med tvillingene på jordmorkontroll![]()
Må få orden på huset mitt, kommer det noen uanmeldt nå så lukker jeg ikke opp
Jeg skulle innom wow på onsdag Og kjøpe bursdagsgave til to jenter, de skulle visst legge ned så de hadde supersalg og jeg kjøpte 13 plagg og strikker til 552 kr
Ord pris hadde vært 2970 + at jeg fikk med goodiebags til en verdi av 460 PR stk
Så da ble det julegaver også til hun ene![]()
Tror brått jeg har fått en ekstra datter
De siste dagene har Lille U kravlet opp på fanget mitt og påpekt at jeg har på meg kjole etterfulgt av at det har han også lyst på.
Jeg har funnet frem et par kjoler etter frøkna og lagt i utkledningsposen som henger i stuen og nå går han i kjole konstant.
Ja, er jo alltids en vane sakDet hørtes herlig ut
![]()
Min sønn var 4,5 da han begynte med briller og avtalen var et par timer om dagen i starten. Fra dag tre har de bare vært av når han sover. Eller svømmer.
Han kan jo overraske deg
Jeg grudde meg veldig til at eldste mi skulle begynne med briller, og så for meg en kamp. Men hun sprang lykkelig inn i butikken for å hente brillene sine, og har brukt dem uten problemer sidenHun var nesten 2 år da.
Jeg begynner å vurdere ammeslutt. Jeg er utrolig lei av at lillejenta kliper den puppen hun ikke spiser fra, det er så vondt og hun kommer liksom til uansett hva jeg gjør. Jeg er veldig sår for tiden også, en kombinasjon av tenner og dårlig sugetak. Hun liker å henge i tuppen, framfor å ha masse pupp i munnen. Ikke godt!
Alene med 3 hypre barn på McDonalds er SLITSOMT
Det var detHaha, tviler på at det er så ille![emoji28]
Jupp var detOi, det var litt av et kupp[emoji16]
Au, det høres smertefullt ut![emoji30]
Legger meg halv 10 på en lørdag. Føler meg kjip![]()
Hurra!!Alt bra med tvillingene på jordmorkontroll![]()
Når leggingen tar over 3 timer. Lille er ikke i form alså. Gulpefest og uvel og kald og klam i huden. Ikke temperatur men helt ute av det så fikk til slutt en Paracet. Gud så sliten. Stakkars liten. Ble lite med filmkveld her eneste kvelden vi er alene i hytta....
Takk! Nå har vi lagt oss med henne, fint lite kos ikveld. Men herregud hun går jo foran alt.Ånei
Du har min fulle sympati <3