Skravletråd Juli

Jeg begynner å vurdere ammeslutt. Jeg er utrolig lei av at lillejenta kliper den puppen hun ikke spiser fra, det er så vondt og hun kommer liksom til uansett hva jeg gjør. Jeg er veldig sår for tiden også, en kombinasjon av tenner og dårlig sugetak. Hun liker å henge i tuppen, framfor å ha masse pupp i munnen. Ikke godt!
Forstår deg der. Tenner og amming er ikke gøy...

Teller jo det så klart :) høres veldig koselig ut, håper du og dere koser dere masse på hytta :)
Det er koselig. Jeg og samboer kjøpte en original dbs tandemsykkel i for igårs. Den fikk vi prøvekjørt idag, det var sykt morsomt! Bare lo og lo. Og syklet til baby callen ikke greide mer. Mens svigers lo

Nei :(
Det går som regel bra, men her om dagen sovnet hun med puppen i munnen, og da den skled ut av munnen hennes skvatt hun til og satte tenna i den. Au!
Æj da... med bare 1 tann her, så kan jeg tenke meg det er vondt. Jeg synes det er helt fælt med den ene. Heldigvis har hun bare "tygget" til en håndfull ganger...

Det er koselig. Jeg og samboer kjøpte en original dbs tandemsykkel i for igårs. Den fikk vi prøvekjørt idag, det var sykt morsomt! Bare lo og lo. Og syklet til baby callen ikke greide mer. Mens svigers lo

Det høres veldig gøy ut. Hvor mye koster en slik sykkel?

Hva gjør man når man er ved å sprekke, men maten er litt for god og det er mer igjen på tallerkenen?

Valpen er ufrivillig blitt gredd så fin og fluffy [emoji39] Og lufta. Nå lagt seg for natta. Og barna også. Og meg. Hurra! [emoji23]
Mannen er nede og hører litt musikk. Så da får jeg sjansen å slukne før snorkinga begynner. Whi. Ha en fin natt folkens !

Man er ikke voksen før man er barnslig som det hetes :hilarious::hilarious:
Du er ikke eldre enn det man føler seg som ordtaket sier :)
Stemmer det. Og jeg vil aldri bli helt voksen. Det er jo kjedelig

Igår natt sov babyen SÅ godt og de nettene kan iløa 7mmd telles på en hånd.. Men hvem var oppe med en syk hund som hadde bæsja over hele stua ?

Back
Topp