Skravletråd Juli

jeg ble faktisk overasket at jeg sto opp før klokka 12 i dag :hilarious::hilarious: Har hatt ferie / fri siden Juni siden da jeg sluttet på videregående. Men nå savner jeg å ha noe å stå opp til som feks. jobb, men er jo litt godt med ferie da når man kan stå opp når man ønsker :hilarious:dyna og senga generelt er litt for god syns jeg om morgenen, men kan være like god på kvelden når man er trøtt :hilarious:

Deilig å sove lenge ja[emoji28]

I dag hadde frøkna affektanfall igjen. God stund siden nå. Ubehagelig fortsatt,men vet jo så godt hva det er. Men ubehagelig med besvimelse og når leppene blir blå :([emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️

Uff så ekkelt[emoji20]

Enig, de er kjempe fine![emoji16]
Men da kommer også det store spørsmålet, hvor mye må man ha for å bli definert som samler :P
Har 8 kopper med tilhørende boller hvorav 3 av dem er sesong krus

Skikkelig etter migrene cravings.
Kunne drept for en pose potetgull.
Hvorfor i alle dager får jeg cravings på noe som bare vil gi meg migrene igjen....

Har du/ dere vært der før ? :) hvis ikke så anbefaler jeg å dra til hunderfossen på det sterkeste :)
Vi har vært i hunderfossen minst 5 av de siste 7 årene. Og skal det i år også.
Det er jo kjekt der, men ikke en park jeg anbefaler på det sterkeste. Hva er det du tenker på da?

Lilleputthammer har vi ikke vært med barna, jeg var der en gang selv som barn, og husker det som litt kjedelig for jeg var litt for stor, men siden vi også har lillemor på to år er der greit med en tur dit også tenker jeg.

Vi har vært i hunderfossen minst 5 av de siste 7 årene. Og skal det i år også.
Det er jo kjekt der, men ikke en park jeg anbefaler på det sterkeste. Hva er det du tenker på da?

Lilleputthammer har vi ikke vært med barna, jeg var der en gang selv som barn, og husker det som litt kjedelig for jeg var litt for stor, men siden vi også har lillemor på to år er der greit med en tur dit også tenker jeg.

Mente på.det sterkeste att det mange aktiviterer der som passer alle aldere. Men har ikke vært der på en stund så ting kan jo ha forandret seg. Lilleputthammer har jeg nesten ikke vært i og føler det ikke ser så stort ut.

Våken i natt også, gitt!

Warning: SLIMPROPPEN-prat:

Må den være blank? Eller kan den være gulaktig? (Beklager, håper ingen spiser frokost :hilarious:)

Back
Topp