Skravletråd Juli

Hadde det våre så vell :D Men det er det ikke ENDA :) Skal ha oppstart av stimulering og uttak oktober. Heldig vis blir det litt reising før det så tankene kan kobler litt ut :)

Aha, skjønner[emoji1] da krysser jeg fingre for dere!

Jeg skal IKKE vente så lenge mellom hver gang jeg trener ordentlig!

STØL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Haha, god bedring[emoji28]

Tror dere jeg fikk hjerte i halsen før i dag :P

Kjørte opp fra Lillestrøm mot Åråsen.
Bak meg lå en politibil.
Brått slår den på blålysene og sirene.
Jeg kunne virkelig ikke skjønne hva jeg hadde gjort for noe galt og 100 tanker gikk gjennom hodet mitt.
Er ganske trangt akkurat det, men det kom ingen syklister akkurat da så jeg kjørte inn på sykkelfeltet, og bremset ned.
Den kjørte forbi, og fortsatte bortover.....

Hehe, da blir man litt skremt ja[emoji28]

Legging av Lillejenta. Hun har tullet masse I det siste, men i dag har vi hatt besøk så hun har fått kjørt seg. Håper hun sovner snart!

Ok. Nå kan jeg ikke gjøre mer med kofta før jeg har en symaskin og har klippa den opp gitt... Så. 2 uker til gitt siden min søster med symaskin er på ferie. Forbanna egoist.

Så da tenkte jeg at jeg kan jo starte på miniselbuvotter ! Men gjett hvem som ikke har strømpepinner på 2 mm? [emoji23] Hadde 2.5 mm. Men da bommer jeg veldig på str jeg vil strikke gitt. Og jeg har allerede kjøpt inn til ett visst utgangspunkt. Får gå å kjøpe i morgen. Hvertfall se om de har 2 mm. [emoji849][emoji23] Så utgjort da liksom når jeg tenkte å ta noe smått [emoji169]

Koselig dag i varmen. Flere som ønsker seg bittelitt høst??

Lillejenta er trøtt, men ikke F*** om hun vil sove!

Back
Topp